Onze commode is net zo breed als het aankleedkussen. Kunnen hiernaast dus niet meer de billendoekjes kwijt. Dacht eerst aan een plankje/mandje naast de commode,maar vind ik ook niet erg mooi staan. Is het handig om de billendoekjes op het plankje boven de commode te zetten of niet?
Denk niet dat het heel veel uitmaakt hoor. Er naast is iets handiger omdat de doekjes vaak aan elkaar blijven zitten, maar als Luc gepoept heeft dan pak ik eerst 3 tot 4 doekjes en doe dan pas de luier uit. Gewoon even een kwestie van aan wennen.
De eerste maanden stonden ze op de commode, maar ze pakte ze steeds zelf, dus nu staan ze alweer een tijdje op het plankje boven de commode. Het is nogal een draaikont, dus zodra ik ruik dat ze een volle broek heeft, leg ik eerst 3 doekjes klaar op het doosje en hang zo'n zakje waar ik de luier in doe aan een knop van het deurtje van de commode. Ik heb mijn handen al vol aan haar, dus dit werkt het best.
Ok dan denk ik dat dat voor ons ook wel een oplossing zal zijn. Mijn vriend zei ook al dat het gewoon een kwestie van wennen is,maar wilde toch even weten hoe anderen het in de praktijk ervaren.
Ik heb de doekjes op een krukje naast de commode staan. Eva krijgt het altijd voor elkaar om ze van de commode te trappen. Dus dan maar meteen ernaast leggen . Ik kan het aankleedkussen wel iets naar links verplaatsen, maar daar staat een mandje met tubes enzo en dan gaat ze daarnaar liggen graaien.
Ik heb het geluk van een luxe commode waar ik alles weg kan toeveren, en ook weer vandaan kan plukken hoe ik het maar wil. Mijn zus echter heeft het probleem dat jij hebt. Zij legt bij een plasluier 2 doekjes klaar op de zijkant van het kussen, en bij een poepluier 4 doekjes. Zo hoeft ze niet met doekjes die blijven hangen te pulken en hoeft ze ook niet de verpakking ergens kwijt
.. en mijn vader heeft een la'tje aan de voorkant van de commode dat ie openzet als ie gaat verschonen. Daar past precies zo'n verpakking doekjes in hihi.
wij hebben ook een smalle commode maar dankzij de kraamhulp was dat zo opgelost! het verschoonkussen zo leggen dat je kleine met de voeten tegen je buik ligt... dus je verschoond dus niet vanaf de zijkant maar gewoon voor je uit nu passen er doekjes en luiers naast zo bedoel ik dat grtz Ramona
@Ramona Super dat je het zo goed voor elkaar hebt op je commode. Ik zag net aan je Ticker dat je het nog druk gaat krijgen met luiers verschonen
Joeja, ik heb idd ook wel een laatje, Liggen nu luiers in,maar lijkt me niet echt handig om een baby te verschonen met een laatje open. Ramona, dat is idd wel een slimme oplossing.