Geboortenkaartje

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Brien24, 5 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brien24

Brien24 Actief lid

12 jul 2008
    149
    0
    0
    Hoi,

We hebben het geboortenkaartje uitgezocht en ook al de tekst bij de drukk aangeleverd. Alleen we twijfelen over 1 ding en ook hoe we dit het beste kunnen aangeven. Misschien dat iemand van hier dit ook heeft gedaan

We hebben van iemand 2 vuilniszakken met alleen maar kleertjes gehad van maatje 56 tot maatje 74 dus onze hummel kan er wel mee vooruit. Omdat we het zonde vinden dat mensen straks met de geboortekleertjes gaan kopen die waarschijnlijk in de kast worden gehangen en niet worden gedragen vinden wij zonde. Nu zaten we er aan te denken om kadobonnen te vragen zodat we zelf iets kunnen kopen zodra hij dat nodig heeft zou dat raar zijn als we dat op het geboortenkaartje plaatsen of een apart briefje bij het kaartje doen? En wat moeten we dan op het briefje zetten zodat het niet brutaal overkomt

Groetjes

Brien

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik heb zelf ook heel lang gedacht van hoe en wat ik het op het kaartje zou zetten maar ik heb het toch niet gedaan. ik heb wel op het kaartje gezet dan mensen moeten bellen van te voren.de meeste vragen dan ook of je wensen hebt dan kun je aangeven van hoe en wat ik heb zelf bij een hoop personen aangegeven dat ik tot maat 80 meer als genoeg kleding heb.ook veel gekregen aan jongens kleding terwijl we het niet wisten toen. daar proberen we wel aan te geven dat we nog een aantal "grote" willen hebben en daar wel als de mensen wat mee willen nemen daar ook een bijdrage voor mogen geven. kleding het liefst in maat 74/80 of groter.

3. shanice81

shanice81 Actief lid

15 mei 2008
    321
    0
    0
    apeldoorn
    Ik heb ooit een zin gelezen bij iemand die ik erg goed vond.
    Misschien heb je er wat aan ;)

Kleertjes, speelgoed en beren heb ik in overvloed,
    Als je me iets wilt geven dan is een cadeaubon of een bijdrage voor in mijn spaarpot altijd goed.

4. Sam0110

Sam0110 Fanatiek lid

6 sep 2007
    1.567
    1
    0
    Zet er het nummer op van een pamperrekening?

5. Robin77

Robin77 Fanatiek lid

12 apr 2008
    1.194
    1
    0
    Venray
    Ik zag laatst een website met allemaal erg leuke spulletjes, daar kon je een eigen verlanglijstje op plaatsen. Vond ik opzich wel een leuk idee en dan bijvoorbeeld de link op het kaartje plaatsen?

Deel Deze Pagina