Iemand ervaring met werken bij ABN AMRO?

Discussie in 'De lounge' gestart door Nikita1981, 13 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nikita1981

Nikita1981 Actief lid

25 nov 2011
    114
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al zegt:) Ik kan hier misschien een baan krijgen, maar ik ben bang dat het teveel wordt. 30 uur per week, verdeeld over 7 dagen ergens tussen 7 uur s ochtends en 11 uur 's avonds. Mijn vriend werkt onregelmatig, en ik zou dan elke 6 weken een ander schema krijgen. Ook moet je verplicht binnen 3 maanden een WFT diploma halen.

Ik twijfel heel erg. Opvang regelen zal altijd stress zijn in de avonden en het weekend, 30 uur, studie erbij, en ik hoor berichten dat ABN nogal hoog inzet qua targets die je moet halen, dus hoge werkdruk. Ik ben gewoon bang dat ik het niet aankan:( Mijn zoontje is een schatje maar een echte handenbinder, volop in de verlatingsangstfase, wil alleen door mij naar bed worden gebracht, etc...

2. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Ik vind 30 uur verdeeld over 7 dagen niet veel.

Opvang is ook wel te regelen (gastouder bv.). Ik denk dat je meer excuses aan het zoeken bent om het niet te doen omdat je DENKT dat het je niet gaat lukken, ja, dan is het natuurlijk wel gedoemd OM te mislukken ;)

Werk ligt niet voor het oprapen, en als je het nodig hebt, dan lijkt me niet dat je er lang over hoeft na te denken.

Succes!

3. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik werk ook bij een bank, op een zakelijke afdeling. Alweer tien jaar, dus tja, dat zegt wel iets.

Ik zou zeggen, pak je kans! Het is absoluut leuk werk en je leert enorm veel. Die flexibiliteit is idd lastig, dat vind ik ook. Maar als je zes weken vantevoren je rooster krijgt, dan zou het toch te doen moeten zijn?

4. Eriva

Eriva Niet meer actief

Ik heb er gewerkt, 3 jaar. Is het op 1 van de contact centers? Houd er dan rekening mee dat er een hoge druk is o.a. qua commercie en telefoniecijfers, dat moet je echt leuk vinden en kunnen. Ga je rechtstreeks of via een uzb? Als je je targets kunt halen is het leuk, maar het is pittig. Als je het niet haalt nemen ze snel weer afscheid van mensen. En je moet flexibel zijn. Als je meer wilt weten pb me maar.

Oja, wft basis is wel goed te doen hoor in 3 mnd tijd, als je je er een beetje voor inzet!

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.171
    8.164
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    30 uur o 7 dagen is niet veel, das 4,5 uur pd.

Ik werk nu 50 uur pw en onregelmatig en is prima te doen.

Deel Deze Pagina