C1000 badtextiel sparen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Edge, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    hoi,

Is iemand bekend met de actie? Ik neem elke keer wel de vouchers aan, maar vergeet steeds te vragen hoe de actie werkt hahaha.

Er staat op de voucher; spaar voor badlakens, handdoeken en washandjes. Denk dat het een lokale actie is. Ik kan er niks over vinden op de C1000 website.

Help! :D

2. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ze hebben er folders bij met uitleg ;), 7 van die kaartjes is een badlaken met bijbetalen van 2 euro. Handdoek 4 kaartjes en bijbetalen 1,00 en washandjes 3 kaartjes en bijbetalen van 1 euro.
    Je krijgt gewoon kaartjes en die kun je daar dus op inleveren, die actie had c1000 hier laatst, wel jammer dat ze 2 weken voordat de actie afliep al niks meer hadden en ook niet meer kregen want leverancier was ineens met vakantie etegen die tijd dat die terug kwam zaten hun dicht ivm ombouwen tot coop, dus jammer maar helaas was de stkking van het briefje ;). Zijn wel erg fijne dikke badlakens, heb evt nog wel ene paar kaartjes voor je dacht nog 4.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ja er staat op de coupon : zie actieflyer voor meer info. Maar die heb ik niet :p. En ben ook niet echt in de buurt van een C1000 nu haha. Maar hartstikke bedankt. Ik heb er nu 8, ik ga eerst wel even kijken of ze nog handdoeken hebben haha. Mocht ik je kaartjes willen hebben dan stuur ik je wel even PB, is dat goed?

4. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.664
    1.426
    113
    Ja hoor dat is prima, ben je weer op de hoogte ;)

Deel Deze Pagina