Wij gaan binnenkort naar Elffantasy. Nu wil ik Giulia ook als Elfje oid verkleden. Ik heb me een breuk gezocht op internet... Maar waar vind je nu zoiets? Iemand een idee? HELP
In de speelgoed winkel zijn er vast nog wel vleugeltjes te vinden, en dan die over een lief jurkje aan doen?
in een feestwinkel misschien ..? ik weet dat ze bij de fopshop op internet baby verkleedkleertjes hebben, maar of er ook een elf tussen zit weet ik niet, even speuren op carnavalskleding voor baby's ?
Anders kijken of je een leuk patroon kunt vinden in stoffenwinkel. En dan maken, of iemand zoeken die het voor je kan maken.
ja had je met carnaval even op moeten komen (keus genoeg) dus misschien nog zo'n soort winkel en anders even zelf maken, zo'n jurkje zit zo in elkaar
misschien dat hier wat bij staat: http://webshop.vandoornfeestartikelen.n ... at=1363&g= Koop je inderdaad een paar vleugels erbij ofzo. Anders denk ik toch dat je het beste iets zelf kan maken.
Ooo die site is goed Ga ff neuzen Hoeft namelijk niet echt een elfje te zijn mag ook heks,trol oid zijn