Misschien ben ik de enige met dit probleem (ik heb er althans nog geen vraag over kunnen vinden). Als jullie met de kleine op stap gaan hoe nemen jullie billendoekjes mee? De dozen van Zwitsal en Pampers zijn erg groot om mee te nemen en de kleine doosjes van Prenatal sluiten niet goed (de doekjes drogen dus uit). Zowiezo vreemd dat er geen halve of nog kleinere verpakkingen van Zwitsal / Pampers te koop zijn extra om mee te nemen.
Etos en de hema hebben kleinere pakjes billendoekjes, ideaal om mee te nemen.. Heeft bij mij alleen ruim een jaar geduurd om daar achter te komen
Ik heb een klein plat geel doosje van zwitsal en van zwitsal een doosje vd snoetenpoetsers in gebruik als billendoekjes voor onderweg. Ik vul ze gewoon met doekjes uit een grote verpakking en doe de rest in de grote doos op het slaapkamertje erbij. Zo'n plat reisdoosje van zwitsal is eingelijk niet te koop alleen te verkrijgen op beurzen en met acties. Ik ben echter gewoon naar de etos gegaan en heb daar gevraagd of ze zo'n doosje hadden en die hadden ze nog liggen en kreeg 'm gratis mee
hier ook het kleine doosjes van zwitsa...zat in de babydoos hij sluit erg goed en doekjes drogen niet uit!
mruitvat heeft ook kleine platte doosjes de etos ook. Ik heb van zwitza de snoetepoetsen doos voor de billen.
Ik ga straks ook gewoon zo'n verpakking meenemen, wat nou doosjes . Heb wel uit het pakket van babydump zo'n plat doosje, maar denk niet dat ik die ga gebruiken. (dus als iemand 'm wil hebben?)
ik had eerst het etos doosje maar vond het niks, nu doe ik gewoon een pak pampersdoekjes in de luiertas net zo handig en ruimte zat in de grote tassen
hier doe ik ze gewoon in een boterham zakje... ff dicht knuppen en een klein gaatje der in... dan in het gele doosje....
De kleine is er nog niet maar ik heb ook zo'n kleine platte doos van de Zwitsal....... Gekocht op de jonge gezinnenbeurs toen...
hier gewoon zo'n verpakking. Gebruik de tas ook om beneden te verschonen, dus doekjes drogen hier niet uit.
hier gewoon de verpakking mee, er zit zon zelfklevende sticker op waardoor je ze prima kunt afsluiten. niks geen doosje.
in de zwangerdoos van de babydump zat een plat doosje in waar je billendoekjes in kan doen. Ideaal! Misschien verkopen ze die ook los bij de babydump.
Gewoon de verpakking mee. Als ik maar een paar meeneem in een doosje dan ben ik bang dat ik te weinig heb. Stel ze heeft de grote boodschap gedaan, dan wil ik toch alles goed schoon kunnen maken. Daar gebruik ik toch altijd een hele boel doekjes voor.
ik heb platte bakjes en grote bakjes maar ik neem altijd de verpakking zelf mee en de bakjes liggen maar thuis