Bij de H&M zowiezo! (En als je geen H&M in de buurt hebt die de Mama-lijn verkoopt, kun je ze ook online bestellen.)
online kun je ook goed shoppen Prolacta PrettyMum Smooze en zo zijn er nog veel meer. Mocht je willen passen de borstvoedingswinkel in Zwolle heeft ook borstvoedingskleding. Ik weet niet of het in de buurt is natuurlijk. De winkel zit: Assendorperstraat 236 8012 CH Zwolle Je kunt natuurlijk ook eens kijken op markplaats o.i.d.
Hoi hoi ik heb die van mij gekocht bij h&m. Ik gebruik ze nu tijdens de zwangerschap ook omdat ze zo lekker meerekken, dus bij mij kunnen ze ff doorgbruikt worden!
@Baby4me: Het is natuurlijk niet echt nodig, maar wel heel erg handig. Anders moet je je shirt toch behoorlijk omhoog doen. Met een speciaal borstvoedingsshirt kan je voeden door de opening. Je bent gewoon minder bloot. Groetjes, Lotte
ah zo ja.. maar ja hoeveel shirts moet je dan wel niet hebben? en wat als borstvoeding niet lukt dan zit je met die shirts. moeilijk... en ik denk sowieso niet dat ik in t openbaar of waar anderen dan mn vriend bijzien..zal gaan voeden. ben beetje preuts. hihihi.
Ik moet heel eerlijk bekennen ik heb 1 bvshirt en ik heb hem nooit aan Wel toen ik zwanger was. Je schuift hem open maar het blijft niet zo zitten dus een heel geklooi dat je kindje goed kan aanhappen zonder een stuk shirt in zijn mond te hebben. Ik heb nu hemdjes van de H*MA die trek ik onder de borst en mijn gewone shirt doe ik omhoog. Zie je ook weinig tot niets maar blijft beter zitten.
Hoi Nemo, dat is natuurlijk ook een idee. Nu zit ik nog pontificaal met mijn borsten bloot. Thuis niet erg, maar niet echt prettig als ik in het bijzijn van anderen borstvoeding geef. Ik moet nog even naar een manier zoeken dat het er wat minder bloot uitziet. Op internet wel van alles gezien. Maar ik vind het duur, en wil het liefste toch wel eerst passen. Terugsturen vind ik ook zo'n gedoe. Groetjes
@ baby4me, je kunt natuurlijk ook pas die borstvoedings-shirts kopen wanneer de bortsvoeding gelukt is. Ik heb geen specials borstvoedingsshirts. gewoon (zoals ik altijd al had) een spagetti hempje onder mn shirt aan. Shirt omhoog, hempje naar beneden, dan ben je niet zo bloot. @ Marieke077, hier wel voedingsbh`s ja. Tijdens de zwangerschap 2 gekocht en na de bevalling nog 3 erbij gehaald (door het lekken, gooide ik ze erg vaak in de was)
Ik heb een goede tip van mijn buurvrouw gehad. Noppies heeft voedingstop's. Die kun je gewoon onder je kleding aan en als je dat gaat voeden zit je dus neit met een blote buik etc. Helemaal als er mensen bij zijn erg fijn.
Ik gebruik wel voedingsbh's. Ik heb ook wel een gewone bh voor als ik een keer een leuk jurkje aan heb ofzo, met kerst bijv. Dan lift ik mijn borst gewoon even uit de bh. Maar een voedingsbh handigt mij toch beter.
Ik draag voedingsbh's en meestal ook voedingsshirts (moet je mij horen, ik geef natuurlijk pas 5 dagen borstvoeding . Ik vind het ideaal, ook omdat ik het tijdens mijn zwangerschap nooit koud had, en nu wel, dus alleen borst eruit zonder blote buik is we prettig. Bij mij blijft dat goed zitten, maar het ligt er denk ik aan hoe groot je borsten zijn. Ik heb cup E (nu tijdelijk met stuwing G gok ik en dan blijft zo'n truitje echt wel goed om je borst zitten. Ik heb nu 3 truitjes (van H&M), wil er nog 3 bij kopen, zijn maar zo'n 15 euro ofzo. Zal ze niet altijd aan hebben denk ik, zeker niet als het wat warmer wordt.