ik heb gewoon de verpakking in mijn tas, plakstrip dicht, klaar! maar even een tip, nu we het toch over luierdoekjes en meenemen en zwangerschapsdozen hebben... hebben jullie in die zwangerschapsdozen ook zo'n kleine platte pak met billendoekjes van pampers sensitive gehad? Die heb ik met 2 luiers in de maxicosi (opbergvak) gestopt. Altijd iets bij om luier te verschonen, maar een groot pak doekjes past er niet in. en ik heb ze nog nergens te koop gezien.
Geen idee, ik had niet zo'n zwangerschapsdoos. Maar ik heb wel van die dunne platte verpakkingen met doekjes, die kun je bij de Hema en Etos halen. Maar ik heb ze niet van Pampers Sensitive gezien zo plat.
Ik ben het weer eens met Angel Eyes eens @Shelly; die heb ik inderdaad ook gehad maar nooit te koop gezien. Misschien kun je ze anders even mailen om te vragen of ze wel ergens te koop zijn.
Ik neem gewoon de verpakking mee, zonder doos. Ik koop er nu van pampers, ze ruiken erg lekker! En ze sluiten goed en zijn niet te groot..
Beste dames, allemaal bedankt voor de oplossingen en voor het meedenken. Ik heb een e-mail gestuurd naar Zwitsal en de dag erna werd ik al gebeld door een bijzonder vriendelijke dame van Zwitsal die mij het advies gaf om een curver doosje mee te nemen. Ik heb de dame bedankt voor het advies en gevraagd of ze ook een ideeënbus hadden bij Zwitsal en dat ik graag mijn idee van een klein meeneemdoosje hierin wilde deponeren. De dame vertelde mij dat deze kleine doosjes inderdaad wel bestonden maar dat ze alleen op beurzen e.d. te koop waren. De dame kon mij helaas nier verder helpen. Hierna heb ik een brief naar Zwitsal gestuurd met het idee om deze kleine doosjes in de winkel te gaan verkopen om met een spaaraktie o.i.d. Vandaag, ongeveer 1 week na mijn brief kreeg ik een perfect plastic doosje van Zwitsal toegezonden. Ik weet niet of ze de doosjes nu ook los gaan verkopen ofzo maar ik zal ze in ieder geval een bedankt briefje sturen. ZWITSAL BEDANKT.
ik heb standaard 2 luiers in de tas, minimaal 5 billendoekjes in een boterhamzakje geknoopt (droogt het niet uit) en 2 geparfumeerde luierzakjes.