De billendoekjes van bv pampers of zwitsal kun je die ook gebruiken om bv het mondje af te poetsen en de handjes? Of gebruiken jullie hier weer andere doekjes voor? Ik heb ze nog niet gekocht dus weet niet wat erin zit maar gaan jullie bv ook wel eens met zon doekje over de tafel als deze vies is? En dan bedoel ik onze houten meubels of houten vloer.
Ik heb het een keer gedaan maar daar kreeg mijn dochter gelijk uitslag in het gezicht van. Daarna heb ik het in mijn eigen gezicht gedaan om te voelen, en dat voelt branderig. ik zou het dus niet doen. Met de doekjes van Natusan kan het trouwens wel.
Ik gebruik ze daar soms wel voor, voor haar gezicht en handjes. Ik heb Pampers Sensitive. Bij mij zit ze van snoetenpoetsers, ongeacht het merk, binnen de kortste keren volledig onder de uitslag. Om de tafel of meubels mee schoon te maken, gebruik ik ze niet, zit zo'n lotionlaag in, werkt niet echt goed, laat alleen maar vlekken achter.
jahoor deed ik ook als ze onder de smurrie zitten is dat makkelijk helemaal als je onderweg bent. dan heb je neit altijd washand met water bij de hand. op de meubels komt er meestal een sop laagje. komen niet altidj vlekken maar eht ideaal is het niet. doe het el eens als eerste redmiddel maar erna meteen met een gewone doek.
Ik gebruik ze overal voor: handjes gezicht billen... Mijn zoontje kan overigens alleen tegen de Etos doekjes, zowel voor zijn gezicht als zijn billen....
Ik zag vorige keer snoetenpoetsers liggen bij de AH... 2 halen 1 betalen dus die heb ik mee genomen... Zijn van de AH zelf volgens mij in een oranje verpakking...
Ik heb eerst een keer de snoetenpoeters van de albert heijn gebruikt. Maar jeetje wat stinken die dingen naar kauwgomballen ofzo. Vreselijke zoetige lucht. Gebruik nu gewoon de zwitsal billendoekjes ook voor het schoonmaken van haar mond. Ze heeft er nooit last van.
Wij gebruiken doekjes van Zwitsal en daar doen we ook de handjes en mondjes mee af. Nooit last van uitslag oid gehad.
Ik gebruik die billendoekjes van zwitsal alleen voor het kontje en heb billendoekjes van de etos voor in de verzorgingstas. Ook gebruik ik de snoetenpoetsers van de etos, voor het gezichtje. Voor de meubels gebruik ik ze niet echt. Alleen als mijn kiddos ooit met een pen of zo op de tafel hebben geschreven dan gebruik ik een billendoekje om het eraf te halen. Werkt ideaal.
Wij gebruiken de luierdoekjes van de C1000 en ook voor het gezicht en de handen. Ik haal de ergste rotzooi ermee van de kinderstoel af maar doe het daarna wel met een gewone doek omdat je anders strepen ziet. Hier ook geen uitslag o.i.d.
ik gebrik die van de liddl {gemakzucht met inkopen doen} wel de sensitive voor zowel kont as gezicht en ooit om haar zooi van tafel te vegen, standaar een pak op tafel
ik heb bij de hete dagen zonnecreme op mijn dochters gezicht gedaan en toen met billendoekje eraf geweegt.. fout.. nu heeft ze uitslag.. dacht dat het van de zon / hitte was (of creme zelf)maar die dagen zijn al over dus lijkt me stug.. denk dat het dus van doekjes komt.
Wij gebruiken zwitsal billendoekjes voor de billetjes en zwitsel snoetenpoetsers voor z'n snoetje + handjes. En met die snoetenboeners haal ik ook 't ergste vuil van z'n kinderstoel af na het eten. Dan haal ik Milan uit de stoel en maak ik 't nog schoon met een gewoon nat doekje.
Haha... vind de snoetenpoetsers van AH ook echt stinken! Ik gebruik pampers sensitive af en toe. Maar onze dochter heeft al lange tijd luieruitslag dus gebruik vaak gewoon weggooi vaatdoekjes van page (die kun je natmaken, zijn zacht en kun je dus daarna gewoon weggooien) en water. Heb ooit eens de gouden tip gelezen als je vieze schoenen hebt, je ze met billendoekjes helemaal schoon kan krijgen. En klopt.... het spul erin kan vlekken wegkrijgen... haha
dank je wel voor de reacties. Ik ga het gewoon proberen. Het lijkt mij nl handiger dat ik maar 1 verpakking mee moet nemen ipv 2. Blijkt de baby er niet tegen te kunnen dan ga ik alsnog aan de snoetenpoetsers/
ik heb billendoekjes van de Lidl bevallen prima, alles uit gerpobeerd maar kom op deze terug. gebruikte ze voor billen en snoet, nu een keer snoetepoetsers gehaald maar als ze op zijn ga ik weer snel terug naar de billendoekjes heb er per x 3 nodig....en anders maar 1
Ik dacht ook dat je echt twee verschillende soorten doekjes nodig had. Maar de meeste billendoekjes (lotion en geen olie!!) kun je ook voor gezicht en handen gebruiken. Op die van Pampers staat het ook gewoon op de verpakking. Die Snoetenpoetsers van van AH ruiken inderdaad erg sterk!!
ik gebruik ze ook overal voor...billen, gezicht, handjes, kinderstoel schoonmaken.. soms heb ik ook wel eens een pakje snoetepoetsers en als ik die beneden heb en ik verschoon dr luier beneden doe ik daar ook wel eens dr billen mee....nooit uitslag of iets gehad...het ene kindje is daar veel gevoeliger voor dan het andere...moeilijk te zeggen...dus ik zou zeggen als je nog zwanger bent sla geen hele voorraden van luiers of doekjes in want als je kindje er allergisch is kan je alles wegdoen...
Hier ook pampers sensitive en gebruik ze overal voor. Heb paar keer snoetepoetsers gehad, maar jakkes wat ruiken die zoet. Deze doekjes ruiken ook niet echt lekker, maar ja.. dat is zo weer verdwenen.