Mijn onderwerp zegt het al zelf; Graag had ik positieve en negatieve ervaringen gehoord van de nuna leaf babysitter. Wij hebben nu een babybjorn en zijn zeer tevreden ervan. Ons zoontje is nu 10 maand en zit er heel graag in. Enkel vond ik ze vanaf de geboorte niet zo *knus* voor de baby, vandaar wat we op zoek zijn naar iets anders voor ons tweede kindje. Ons zoontje zal namelijk zijn stoeltje nog niet afstaan voor zijn broertje straks! Graag jullie mening dus!!
De Nuna Leaf is mooi, en de schommelfunctie is leuk... maar hij is zo duur en groot. Ik wilde hem eerst ook, maar toen we hem in het echie zagen kreeg ik toch grote twijfels... het is meer een relaxstoeltje.... en de babybjorn is erg praktisch... Daarom hadden wij voor de babybjorn gekozen. Nu hebben we ook wasbare hoezen aangeschaft en het wipstoelspeeltje... alles bij elkaar een grote aanschaf, maar ik ben er ooo zo blij mee... Als ik jou was zou ik een 2e babybjorn aanschaffen. Maar ik vraag me wel af hoe lang je andere kindje nog in de wipstoel zal zitten. De babybjorn is nl geschikt voor max 9 kilo... over 1,5 maand komt je 2e kindje, die zit misschien de eerste maand nog niet in de wipstoel (hier niet iig). Denk je niet dat je kindje over 2-3 maanden misschien niet meer in de wipstoel zit, maar in een gewone kinderstoel. Het zou zonde zijn om een 2e wipstoel aan te schaffen voor veel geld als het maar voor heel kort nodig is.
Hier de Nuna Leaf gekocht, maar de baby zit nog in mn buik dus ervaringen kan ik helaas nog niet delen. Ik heb hem gekocht omdat ik hem er mooi uit vind zien en volgens mij ligt het ook heerlijk voor zo'n kleintje.
Ik heb hem, ideaal als je even je handen vrij wilt hebben, en omdat de nuna van links naar rechts schommelt werd mijn meisje er heerlijk rustig van. Nadeel vind ik dat je hem niet rechterop kan zetten. Nu wilt ze er namelijk niet meer in omdat ze echt wil zitten