raffi

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door nachtvliinder, 22 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nachtvliinder

    nachtvliinder Fanatiek lid

    20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hoi dames!

    gister is felicitas langs geweest met de babydoos!
    Leuke dingen enzo, maar wat ik helemaal geweldig vond zijn die ''kijk een boek, hoor een boek''

    wie van jullie heeft dit aangeschaft? en is het leuk?
    of wie heeft dat dotje verzameling? is die ook leuk... hihi echt te erg voor woorden want ze zijn onwijs duur! maar wilde weten wat jullie er van vinden?

    groetjes xxx
     
  2. Toys

    Toys Fanatiek lid

    21 jul 2006
    3.326
    0
    0
    Ze zijn bij mij ook geweest. Vond het ook super leuk allemaal. Ook dat Hoteldebotel ofzo met al die koffertjes. Maar ik vind het zo ontzettend duur. Voor dat geld kun je veel meer halen. Ik vond het zonde van ons geld.
     
  3. spijkervrouwtje

    spijkervrouwtje Fanatiek lid

    28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Wij hebben dat hoteldebotel aangeschaft. Vond het wel duur amar mijn man vond het zo leuk :)
     
  4. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik heb die boeken van Dotje gekocht.
    De vormgeving sprak mij erg aan en leuk al die verschillende onderwerpen.
    Ik vond het niet duur, aangezien je er 19 verschillende boeken/ boekjes voor krijgt. Ga maar eens een prentenboek kopen in de winkel, dan betaal je ook minstens €12,50 voor een boek.

    Dat Hoteldebotel vond ik wel leuk, maar veel te uitgebreid. Dat doe je thuis nooit allemaal met je kindje, ik vind het meer iets voor op de peuterspeelzaal of basisschool groep 1/2.

    Het is maar net wat je ervoor over hebt. Ik vind lezen erg belangrijk (ik ben zelf leerkracht, arme Bram, een juf als moeder...) en daarom heb ik dat geld wel over voor een leuk boekenpakket.
    Ik ben van plan om de boeken iedere keer cadeau te geven aan Bram. Bijv. met Sinterklaas en zijn verjaardag. Zo kan ik even (een paar jaar, haha) vooruit.
     
  5. kim en maikel

    kim en maikel Bekend lid

    19 jun 2006
    572
    0
    0
    moeder
    lieshout
    Hoi
    Ik heb de serie van raffi aangeschaft.
    En is echt helemaal geweldig. Die kleuren in het boek enzo.
    En de kijk en luister cd's ook .
    Mijn dochtertje vind de muziek nu vooral heel leuk .
    Dus echt een aanrader.
     
  6. marline1983

    marline1983 VIP lid

    11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    wij hebben die boeken van kijk een boek hoor een boek

    wij hebben dat vooral gedaan omdat youame spraak en gehoor problemen kan krijgen
    wegens haar schisis
     
  7. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier hadden we de serie hoteldebotel aangeschaft, vond het ook wel prijzig, maar erg leuk en leerzaam!
     
  8. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik vond het echt geweldige boeken,maar een behoorlijke kostenpost, dus ik heb het niet gedaan.
     
  9. popje

    popje VIP lid

    20 jul 2006
    7.337
    268
    83
    NH
    Wij hebben hoteldebotel erg leerzaam en dotje is ook erg leuk en veel boekjes..
     
  10. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    hier ook hoteldebotel, ik heb drie kinderen, van 5, 4 en een baby. Ze hebben er alledrie nog wat aan, vooral die van 4. van de kleurplaten etc maak ik copie's, zodat Norah-Lynn ook alles kan gebruiken. het is erg leuk en leerzaam.
     

Deel Deze Pagina