Cadeautje voor vriendin - Romper?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Isabel Olivia, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Even een domme vraag van een leek :D Ik wil voor een zwangere vriendin een leuk setje kopen maar nu vroeg ik me af; al ik een romper koop met lange mouwen moet er dan nog iets bij zoals een shirtje/vestje? Of is dat dan genoeg? En een romper met korte mouwen, draagt een baby daar altijd nog een shirt met lange mouwen/vestje over?

Haha, zoals jullie zien.. ik heb er geen verstand van ;) Ik ga het setje bestellen op internet dus vraag het maar even aan jullie!

Bedankt alvast!

2. Maxellera

Maxellera Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.092
    82
    48
    NL
    Of een romper met een mutsje :)? Ik vind mutsjes zo leuk :D.
    Maar ligt er maar net aan wanneer ze uitgerekend is denk ik, als het dan warm is dan is een romper met korte mouwen wel handig, en anders met lange? Ze zal vast met alles wel blij zijn :). Gaat toch om het gebaar?

3. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik doe een romper altijd als onderhemd, tenzij het echt heel warm is ( 25graden of meer ) dan ligt een baby wel alleen in een romper. Maar een romper is dus geen tshirtje. Je doet daar doorgaans nog een shirtje overheen ja. Wat ook erg leuk is, is een romper met lange mouwen en een shirtje met korte mouw. Bij een jongen bijvoorbeeld een overhemdje erover en bij een meisje een jurkje.

4. pinkel

pinkel Actief lid

18 aug 2011
    282
    164
    43
    gehandicaptenzorg
    ligt er aan wanneer ze is uitgerekend en welke maat je koopt. normaal gesproken draagt een baby over een romper nog een shirtje, maar als cadeautje moet je helemaal zelf weten of je alleen een romper geeft of een heel setje.
    sommige vinden rompers met lange mouwen vervelend, ik vond ze juist wel fijn, kun je ook nog onder een tshirt met korte mouwen doen als het wat kouder is.

5. Sweepy

Sweepy Bekend lid

15 okt 2008
    934
    0
    16
    Noord Brabant
    Ik zou inderdaad eerder gaan voor een shirtje met mutsje of shirtje met broekje dan een rompertje. Wel heel leuk om haar iets te geven.:)

Rompertje is normaal gesproken alleen ondergoed zeg maar. Dat zit echt onder de kleertjes.

6. Supi

Supi Fanatiek lid

12 sep 2011
    1.523
    8
    38
    Noord-Holland
    Een van de leukste dingen die ik als kraamcadeau heb gehad was van mijn nicht. Sophie de giraf, Jack is er helemaal dol op, die maakt leuk geluid en is lekker voor als de tandjes doorkomen.
    Persoonlijk vind ik dat leuker dan kleding cadeau geven, dat is toch vaak iemand zijn eigen smaak.
    Hier heb je ook langer wat aan.

Niet als aanval bedoeld hoor, ook ik heb veel kleding gehad en vond het meeste gelukkig wel leuk.

7. Isabel Olivia

Isabel Olivia Niet meer actief

Bedankt voor de reacties :D

Ze heeft expliciet om kleding gevraagd, vandaar. Bedankt voor de tips in ieder geval!

Deel Deze Pagina