Huggies bij de action, superfijn, niet overgeparfurmeerd en bij de action maar 1 euro per pakje, ideaal.
Nu gebruik ik Etos eigenmerk, was daar toevallig.. Maar als Kruidvat weer dozen hebben met 12 pakjes neem ik die weer.. Naar mijn mening ruiken die van de Etos te sterk, verder prima doekjes..
hier eigenlijk altijd bumblies.. en soms kruidvat. (in de luiertas altijd wel kruidvat van die kleine handige meeneempakjes..)
Ik vind de pampers stinken. Heb zelf uit Frankrijk lekkere doekjes, zijn regelmatig in Frankrijk en sla dan bij Auchan, maar als we ze nodig hebben dan; Huggies want die zijn een stuk natter en dikker, en dan de groene of de bruin/oranje verpakking. Hebben we echt nood dan AH, Etos Lavendel of Zwitsal. Overigens, vind ik pampers echt onwijs stinken, bah!
De ene keer Etos, dan Kruidvat, dan pampers. Ligt er maar aan in welke winkel ik ben en wat er in de aanbieding is. Heb geen voorkeur eigenlijk. En hoelang ik met een pakje doe, pff geeeeen idee eigenlijk!
Hier 2 kindjes in de luiers dus ook extra luierdoekjes. Zwitsal ruikt heerlijk, maar that's it. Het blijven maar kontdoekjes dus het hoeft niet zo duur, vind ik!!! Mijn kids hebben totaal geen gevoelige huid en kunnen alles hebben. Dat scheelt echt. Wel gebruik ik liever Sensitive doekjes omdat daar minder tot geen parfum in zit. Favo's: Hema (meteen in handige 3-pack) Etos Kruidvat Op nm.1 staat bij mij wel die van Etos!
Van de Etos: Nature Babycare. Biologisch afbreekbaar, chloorvrij, geen extra parfum etc. En mijn dochtertje verdraagt ze goed. Geen uitslag meer.
verschillend ligt eraan in welke fase ze zitten hoe stom het ook klinkt.!! begin zwitsal gehad roken lekekr en goed vochtig, daarna van d etos omdat ik een viez epoepkont met 1 doekje echt schoon kreeg en met zwitsal niet.. alleen merkte ik d elaatst ekeren dat de doekjes e rniet meer 1 voor 1 uitkomen maar gelijk een stuk of 5 heel vervelend.!! maar nu zweer ik bij die van de action die met die beer erop en klepje.!! werken super, ruiken lekker en heel handig dat klepje.. maar is gewoon een kwestie van uitproberen hoor
Hema, 3 voor 2 euro. Wist ook echt niet welke ik moest kopen, maar een vriendin wees me op deze doekjes. En ze zijn heerlijk, gebruik ze nu 2 weken en ben heel tevreden.
Zwitsal sensitive. Ik heb weleens wat andere merken geprobeerd, maar kom toch elke keer weer terug bij de Zwitsal.
Verschilt elke keer Neem pampers mee als ze in de aanbieding zijn.. Van de week pakje vd c1000 omdat ze bijna op waren en heb zaterdag bij dirx drogist twee pakjes bumblies meegenomen
Kruidvat heeft ook sensative, ook geurloos. Ik gebruik meestal de gewone van kruidvat, bevallen hier prima. Maar als er weer zo'n tandjesperiode is heb ik vaak de sensative versie ivm kapotte of rode billetjes.
Kom je een keer in Duitsland, neem bij de DM drogist dan babylove doekjes mee! Wij willen geen andere meer. Koop ze per 4 pakjes in een folie en is slechts 3,95 voor 4 x 72 doekjes ! Super fijn!
wij hebben pampers. Kopen altijd zo een doos in de aanbieding. Ik zou echt niet weten hoe lang ik er mee doe. Een week ofzo?