Een paar dagen geleden kwam ik dit barbiehuis tegen bij bol.com. Volgens mij is die hier veel te laag geprijst. Ik heb hem besteld en verwachte levertijd stond op 11 weken. Ik dacht kan altijd proberen wat er gebeurd. Tot mijn verbazing kreeg ik vandaag het barbiehuis al bezorgd met een rekening van 37,99. Ben helemaal blij! Alvast een cadeautje voor sint. bol.com | Barbie Malibu Droomhuis, Mattel | Speelgoed Misschien meer liefhebbers?
Heb ook via ideal betaald. Ga er vanuit dat ze hem gewoon leveren. Heb de voorwaarden niet gelezen wat er staat als de prijs niet goed vermeld staat.
Ja ik wil m nu ook Verwachte datum staat op 14-11 das wel weer laat he hahaha. Ben eens benieuwd wanneer we m krijgen Is toch volledig gemeubileerd he las ik?
Heb hem ook besteld, is eerder al eens mis gegaan, toen werden alle bestellingen geannuleerd: Bol.com zet camera voor verkeerde prijs op site - Techzine - ICT Nieuws - Internet - De community voor ICT liefhebbers en professionals Dus maar afwachten of we hem krijgen..
Een klein jaar geleden werd de Little People garage aangeboden voor 10 euro, dat was toen ook 1/4 van de adviesprijs, heel veel mensen hebben deze toen besteld, maar Bol heeft toen gezegd dat de prijs onjuist was en dat ze de garage daarom niet leverden. Dit is net zoiets, je weet als consument dat deze prijs te mooi is om waar te zijn. Als de prijs nu 137,99 ipv 160 euro was geweest, dan had je als consument mogen aannemen dat het om een aanbieding ging, nu dus niet. Maar inmiddels is Bol overgenomen door Ahold en misschien gaan ze nu iets sportiever met zetfouten om.