dierentuin Emmen

Discussie in 'Gratis en aanbiedingen' gestart door Ellen291982, 10 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Wij willen graag naar dierentuin Emmen, heeft iemand misschien kortinsbonnen hiervoor? volgens mij kon je ook sparen bij super de boer hiervoor. Misschien iemand gedaan maar die er niks mee doet?

2. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
  3. Ellen291982

dank je wel voor je reactie. daar had ik al gekeken maar geen korting (kon alleen kaarten winnen). Airmiles zijn we net mee begonnen dus schiet ook nog niet echt op haha:)

4. Ellen291982

dit topic mag dicht want ik ben niet meer op zoek.

5. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik zoek ook kaartjes voor Emmen.
    Wij gaan volgende week naar Emmen en kan nergens een kortingsactie vinden. Wie helpt zoeken?

6. Elle14

Elle14 Actief lid

3 okt 2008
    111
    0
    0
    Ik zou marktplaats even proberen. daar zijn vaak mensen die voor weinig kortingskaarten aanbieden. Kan flink schelen.

7. Ellen291982

ik was daar ook aan het zoeken en ze hebben wel veel kaartjes. Die staan al wel op een bepaalde datum (volgens mij zijn dat de kaartjes die je kon sparen bij super de boer) maar als de juiste datum erbij staat kan het denk ik wel veel schelen. Onze datum (de datum waarop we eerst heen wilden gaan) stond er helaas niet bij.

Wel zou ik eerst even bellen met de diernetuin Emmen als je zo'n kaartje wil kopen die al op datum staat. dat zijn kaartjes die al op naam staan van een persoon. Voor de zekerheid of ze er bij de ingang echt niet naar vragen anders zit je nog met kaartjes waar je niks mee kan

Deel Deze Pagina