billendoekjes?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door echtniet27, 20 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

Wat ik mij afvraag is: welke billen doekjes het fijnst zijn? Dus qua stevigheid met afvegen enzovoorts.

Ik twijfel zelf tussen de bekendere merken:zwitsal,pampers,kruidvat eigen merk.

Ga dus binnenkort kopen maar ben er nog niet aan uit. Dus als iemand nog andere merken kent die nog beter/fijner zijn dan hoor ik het graag.

Bedankt alvast.

2. 01Patricia

01Patricia Actief lid

16 jun 2012
    463
    1
    16
    Ik vind die van kruidvat het allerfijnst! Anderen vind ik te nat, te stevig, te klein.

3. Hayden

Hayden Actief lid

14 jul 2013
    210
    0
    0
    NULL
    NULL
    die van de action hebben een ideale opening zodat je niet zodra het pakje bijna leeg is zo zit te peuteren in de doekjesbak.

4. chocotof

chocotof Bekend lid

28 dec 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ik gebruik natusan first wipes. Lekker groot, precies vochtig genoeg, zonder parfum etc dus geen irritatie. Ik gebruik ze ook als snoetenpoetsers en makeup afhaaldoekjes voor mezelf.
    Bij kv 4 pakjes voor 6 euro

5. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik vind die van de Aldi het fijnst. Maar uit onze antwoorden zal je nu al wel opmerken dat dit heel persoonlijk is.
    Ik heb gewoon wat verschillende uit geprobeerd en kwam voor mezelf tot de conclusie dat ik die van de Aldi het fijnst vind.

6. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Het is ontzettend persoonlijk! Ik vind de Huggies Aloe Vera heel fijn, maar anderen vinden de structuur van dat doekje weer vreselijk. Ik vind zelf Zwitsal niet fijn, uitslag, terwijl anderen daar bij zweren...

7. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Hier ook fan van de billendoekjes van de Aldi.

8. Emmeken36

Emmeken36 Bekend lid

ik gebruik eigenlijk altijd lidl of kruidvat. Zwitsal of pampers komen er hier niet meer in. Een van m'n zoontjes bleek niet tegen die van zwitsal te kunnen en sinds we die gebruikt hebben ook niet meer tegen die van pampers :-s
    Naja zwitsal vind ik toch niet fijn en vind ze ook nog eens stinken (het luchtje van de ouderwetse zwitsal babyzeep uit mijn kindertijd vond ik lekker maar zoals het tegenwoordig ruikt...bah)

Bij m'n oudste kocht ik eigenlijk altijd gewoon wat er op dat moment in de aanbieding was (en dan liefst een doos vol) het gaat toch de prullenbak in, en vond ik een soort niet fijn dan kocht ik die niet meer

9. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Aldi. Groot, stevig, dus minder van nodig. En ook met zo'n speciale opening zodat je niet tien doekjes tegelijk pakt en goed kunt afsluiten.

10. Gism0w

Gism0w Bekend lid

15 nov 2012
    836
    1
    0
    Fryslan boppe
    De Teddys van de action! 90 doekjes voor 99ct, ruiken lekker en zit een handig sluitklepje op!
    Etos eigenmerk krijgt ze uitslag van.

11. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Huggies bij de action

12. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Hier na heel veel te hebben uitgeprobeerd het liefst zwitsal.ik zou niet te veel inslaan als ik jou was want als je kindje er uitslag van krijgt zit je er maar mee.aldidoekjes vind ik trouwens ook fijn maar daarvan heeft ze altijd rode billetjes,en die van de action zelfs kapotte.pampers doekjes kleven vaak aan elkaar waardoor je snel te veel pakt.

13. guus

guus Fanatiek lid

20 mrt 2012
    2.083
    0
    0
    in het koude noorden
    hoe is jullie ervaring met hema? zelf altijd zwitsal gebruikt

14. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb ze een keer gehad, nooit meer. Vond ze niet fijn én uitslag. Normaal ben ik een echte HEMA-fan, heb bijv hele natural verzorgingslijn (zwitsal was uitslag), maar de billendoekjes? Nee, echt niet!

15. Jedine

Jedine Bekend lid

2 okt 2012
    899
    38
    28
    NB
    En ik vind zwitsal weer t fijnst.... Ook om handjes en mondjes te poetsen na t eten
    Koop altijd n grote doos voor 19,95 bij trekpleister die zit ook nog om de hoek

16. Ik gebruik die van het kruidvat. Die ruiken lekker en komen tenminste goed uit de verpakking! dat was bij de huggies van de action een ramp! Die scheurde telkens... die heb ik weg gegooid.

17. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hier de doekjes van Kruidvat maar dan niet het huismerk maar de budget. Geloof dat ze Euro profit ofzo heten. Ik heb zo'n box waar he de doekjes in doet en heb in het begin heel veel verschillende merken geprobeerd. Deze doekjes hebben een heel subtiel geurtje, niet te nat en ze plakken niet aan het volgende doekje zodat je elke keer maar 1 doekje pakt ipv 10. Leuke bijkomstigheid is dat ze ook nog eens het goedkoopste zijn van allemaal :)

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben nog steeds het best te spreken over Pampers doekjes.

19. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Voor wie in België woont: die van Colruyt

20. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Heb er verschillende geprobeerd, kom steeds terug bij zwitsal. Pampers vind ik ook fijn.
    Zwitsal koop ik in de aanbieding,max 1.60 per pakje, dan heb je wel een grootverpakking.
    De hema doekjes heb ik ook weleens gehad, zeker niet verkeerd, helaas zit de hema niet in de buurt hier

Deel Deze Pagina