Wat een verschillende meningen.Ik zie door de doekjes de billen niet meer hahaha(flauw grapje). Maar denk dat ik dan maar eerst de kruidvat eigen merk ga proberen.Die zijn ook betaalbaar dacht ik te zien.
Kruidvat lavendel doekjes! Stevig en lekker geurtje en al helemaal fijn als ze in de aanbieding zijn voor een euro per stuk..
Zwitsal of Pampers. Koop ik altijd in van die plastic boxen (gebruik ik weer voor kleding die te klein geworden is). Op m'n werk gebruiken ze doe van de Action, ook prima.
Hier blijf ik terug komen op zwitsal. Heb er zoveel geprobeerd. Haal de zwitsal altijd in de reclame bij de kruidvat. Kruidvat eigen merk vind ik juist behoorlijk stinken! Wat was ik blij dat ik ze eindelijk op had na heel veel pakken ervan gekregen te hebben Huggies en pampers vind ik opzich ook wel fijn. En die van de Aldi die ruiken erg lekker! (meloen toch?) maar verder vind ik die ook niet prettig in gebruik.
hier een fan van pampers sensitive. ik bestel ze bij de wehkamp een grote doos die word dan gratis thuisbezorgd. heb een tijdje die van c-1000 gehad maar de laatste doekjes zijn heel erg nat doekjes van de action scheuren als ik ze eruit haal doekjes van de liddle zijn op het laatst droog. kruidvat ruikt iet lekker maar pampers blijft favoriet hier heb nu ook zwitsal liggen zat in zo'n doos ik ben benieuwd.
Het is denk erg persoonlijk. Hier tot op heden de voorkeur voor kruidvat en hema. Huggies aloe vera vond ik juist helemaal niks. Etos gaat ook wel, maar zijn wat droger. c1000 vond ik ook niks. Die van pampers zijn volgens mij ook wel fijn, alleen vind ik het vrij prijzig, gezien ons mannetje heel vaak een schone broek nodig heeft. Hoor ook goede verhalen over die van de lidl, die ga ik binnenkort proberen.
Etos eigen merk! Ik vind alle andere merken echt te chemisch ruiken. Die van de Etos ruiken wel maar niet overheersend, en belangrijk: niet duur.
Ik gebruikte altijd die van zwitsal, had laatst een pakje gekocht van pampers omdat die toevallig in de aanbieding waren en die beviel ook goed. Net wat vochtiger en zachter leek wel. Vandaag weer een voorraad pamper doekjes gekocht.
Zwitsal!! en Etos eigenmerk!!! beide lekker vochtig en niet stug, en ruikt beide goed... pampers en kruidvat en hema vind ik tegenvallen, die zijn wat droger...en ruiken minder lekker.
Ik ben dol op de billendoekjes van Etos maar dan wel de sensitive variant. Bijna geen geur, goed nat en vaak in de aanbieding.
Die van de action. Haal daar denk twee pakken van wanneer ik weer in NL ben, wil het namelijk voornamelijk gewoon met washandjes doen, maar die doekjes zijn handiger voor als we ergens heen moeten..
Pampers sensitive (vind de gewone van pampers stinken). Koop ze altijd in de aanbieding, doos van 12 stuks voor 18,- of minder (dus betaal max 1,50 per pakje). Doekjes van de Aldi zijn vanwege de sluitklip op de verpakking wel erg handig voor onderweg, maar zijn verder minder fijn als die van Pampers. Ook zwitsal vind ik net iets minder fijn. Met andere geen ervaring.
Ik ben fan van Aldi doekjes, puur om de handige verpakking! Fijner vind ik nog de Huggies doekjes, maar daar trek ik de verpakking dus altijd van kapot... Pamper doekjes stinken, was me eerst niet opgevallen totdat ik het hier las en er ook aan ging ruimen, daarna noot meer gekocht. Doekjes van het kruidvat en de Etos zijn ook prima, maar mijn voorkeur heeft de Aldi dus.
Ik vind de zwitsal doekjes helaas erg droog! Ik be ben een echte switsal fan, bij onze jongste wil het nog wel, maar bij de oudste van 2 vind ik het lastig om de echte plak-poep er af te poetsen! Ik ben erg fan van de doekjes van de albert heijn!
bij de jongens heb ik altijd bumbies ofzo gebruikt. die waren toen vaak in de aanbieding bij de dirxs drogis bij de bas bij ons en daar woonde we toen vlakbij. denk dat ik die ook maar weer ga halen. heb nu 2 pakjes van huggies liggen alvast maar twijfel of ik die wel zo prettig ga vinden. zijn erg dik en vochtig.
Huggies inderdaad een handige verpakking, maar doekjes plakken zo aan elkaar en zijn vrij nat en dik/stug. Voor in een doos zijn die doekjes te dik! Niet uit te krijgen. Kruidvat vond ik niks. Pampers redelijk, maar nu ik zwitsal weer heb vind ik die toch het fijnst. Ruikt wel lekker, niet te droog of nat. Echt een kwestie van uitproberen, heel persoonlijk.