Hallo (bijna)moeders! Ben erg benieuwd welke billendoekjes jullie (gaan) gebruiken en waarom! Bedankt alvast , Modo
Hier Natusan omdat ze vrij dik zijn vergeleken andere doekjes en ze ruiken heerlijk. Ik had laatst pamper sensitive doekjes maar hier krijgt Justin rode billen van en deze zijn ietsje dunner.
Nou wil ik geen roet in het eten schoppen maar er is hier al is een toppic over geweest! Zal m ff zoeken, misschien die dan even doorlezen of daar verder gaan?
http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... highlight= Kijk daar issie! Heb je misschien ook wat aan! Groetjes!
Thanks bolbuikje, had al eerder gezocht naar die info op deze site maar kreeg geen resultaat. Groetjes, Modo
C1000 huismerk. Die doekjes zijn makkelijk uit het pakje te trekken en drogen niet zo snel op als het dekseltje even open blijft staan.
geen kruidvat meer, ik had ze gehad maar als je er 1 wilt hebben krijg je een hele rits, ze willen niet van elkaar, daar heb je 2 handen voor nodig en die heb ik niet over tijdens het verschonen. volgens een vriending zijn ze van de etos ook fijn, maar ik heb tot nu toe zwitsal.
Ik koop altijd de lotiondoekjes van de Kruidvat. Ze zijn regelmatig te koop in een doos van 6 of 7 pakjes. Lekker voordelig!
Ik gebruik die van Pampers sensitive, die vind ik erg fijn. Zwitsal doe ik ook vaak gebruiken ben ik net zo positief over.
Huismerk van superdeboer, of doekjes van de lidl (zijn nl ook nog redelijk wasbaar en dan gebruik ik ze als inlegger voor katoenen luiers.
Hema, etos. Maakt me niet zoveel uit, als ze maar niet zo duur zijn en niet aan elkaar blijven plakken zodat je er 4 tegelijk uittrekt of je andere hand erbij moet gaan gebruiken om ze los te trekken. Zoooo irritant!