Ik gebruik altijd de goedkoopste doekjes (bumblies, eigen merk drogisten, eigen merk supermarkten etc.) en heb er eigenlijk nooit problemen mee.
Hema doekjes! Echt perfect. LEkker dik, lekker geurtje en goedkoop. Eens in de zoveel tijd zijn ze in de aanbieding en heb je een groot pak met daarin 6x80 doekies voor 7 euro! Van zwitsal kreeg ruben gelijk uitslag.
Hé ik zie dat je bumblies gebruikt. Dat merk verkopen ze in de enige supermarkt in dit dorp Het scheelt nogal in prijs met Pampers (zowel de doekjes als de luiers). Bevalt dit merk jou?
Zwitsal vinden wij perfect! We hebben ze ook van de C1000 (zat in het pakket) maar die vind ik het vies ruiken. Mn man niet dus het ligt echt aan mij
Ik ben ook van de Zwitsal Sensitive, ruiken lekker en zijn makkelijk uit het pak te krijgen. Heb nu Pampers doekjes in gebruik, maar die vind ik veel te nat en ze plakken aan mekaar! GEK word ik ervan! Nee, nooit meer Pampers!
Ik ben ook van de Zwitsal Sensitive, ruiken lekker en zijn makkelijk uit het pak te krijgen. Heb nu Pampers doekjes in gebruik, maar die vind ik veel te nat en ze plakken aan mekaar! GEK word ik ervan! Nee, nooit meer Pampers (doekjes dan, luiers vind ik wel fijn)!
Ik heb die Pampers sensitive en ze bevallen hier goed, lekker stevig en je neemt niet gelijk een hele rits mee als je ze uit de verpakking haalt. Die Etos eigen merk en C1000 gaan ook wel. Wij kregen in zo'n supermarktpakket van die Bumblies dingen. Van die geur ga je over je nek, nogal zurig.