Billendoekjes

Discussie in 'Verzorging' gestart door Bianciie, 14 sep 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwenvd

    Gwenvd Bekend lid

    3 dec 2017
    703
    554
    93
    Vrouw
    Hier neutral en vooral gewoon tissues. Het grootste maken we met de tissues schoon en dan even na vegen met een neutral doekje.

    Nooit rode billen en we doen een eeuwigheid met de doekjes. Zoontje is nu 6 maanden en misschien 15 pakjes gebruikt :)
     
  2. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    Ik haal ook inkt weg met melk, en dat geef ik mijn kind zelfs te drinken ;)
     
    Theezeefje vindt dit leuk.
  3. Flamingooo

    Flamingooo Niet meer actief

    Maar dat is een natuurproduct. De meeste ingrediënten in billendoekjes niet bepaald...
     
  4. Mammielove

    Mammielove Niet meer actief

    ik ben wel benieuwd naar de lijst met schadelijke stoffen ipv alleen het aantal?
    Ik gebruik overigens al járen de Zwitsal lotion doekjes. Schijnen dus niet zo best te zijn, maar als dat enkel bepaalde gevoelige reacties zijn, valt het dus allemaal wel mee. Sowieso hier, want eigenlijk nooit rode billen.
     
    active82 vindt dit leuk.
  5. Bootcamp babe

    Bootcamp babe Niet meer actief

    Ik heb trouwens wasbaar van cheeky wipes. Microvezel doekjes voor gezichtjes en biokatoen doekjes voor billen. Ik flikker de hele handel met de wasbare luiers in de wasmachine. Ideaal.m

    Ik druppel er ook tea tree in en mijn kinderen leven nog steeds. Wonderlijk.
     
  6. Theezeefje

    Theezeefje Fanatiek lid

    13 okt 2014
    3.542
    3.775
    113
    Overijssel
    Melk is ook niet zo gezond :roflmao: Maar goed, kind heeft misschien maar 1x luieruitslag gehad en verder nooit een andersoortige reactie erop dus...;)
    Ik ben ook niet het type die dan maar natte gewone doekjes gaat gebruiken.
     
  7. EvaD

    EvaD Actief lid

    16 jun 2018
    344
    201
    43
    Vrouw
    Ik gebruik zelfs geen natte doekjes. Maar reinigingsmelk of water en een papierenzakdoek of een washandje. Een kleiner flesje voor onderweg. Ook bruikbaar voor van die snottepieten korstjes aan de neus er gemakkelijker af te krijgen.
    https://www.mustela.be/nl/content/Liniment
     
  8. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.947
    8.762
    113
    Wij hadden neutral billendoekjes,heel tevreden over
     

Deel Deze Pagina