De geur kan me eigenlijk weinig schelen. Ik poets alleen dr billen ermee dan hoeft het van mij niet superlekker te ruiken hoor. Ik heb nog niemand gezien die haar luier uitdeed en aan haar billen ging snuffelen. haha. En dan ruik je het ook geneens meer. Dus de geur maakt mij niet uit, als ze maar niet aan elkaar plakken als je ze pakt. dat vind ik zooooo irritant.
Ik vind t altijd wel lekker als t een beetje lekker ruikt. Te nat is ook niet altijd prettig! Wat heel goed is bij plakpoep zijn de oliedoekjes van zwitsal, ideaal! Vooral bestemd voor de allereerste (zwarte) poepjes. Ik had bij een babydoos van de c1000 gratis billendoekjes gekregen...een paars pak met kamille staat erop...vre-se-lijk wat een geur! Ik dacht eerst 'hee dit ruikt lekker'..tot het in aanraking komt met poep en dan asocieer (hoe je t ook schrijft ) je die geur daar steeds weer mee..bah! Heb nu altijd zwitsal maar wil die van natusan en etos dan ook wel es proberen...
Gisteren bij Etos die Huggies in de aanbieding gehaald, die ruiken ook wel oke. Ze zijn alleen wat harder dan die van Pampers. Oh ja, die van C1000 vond ik ook wel fijn, maar ik heb geen C1000 in de buurt. En ik kreeg eens van iemand van die dingen van Zeeman met van die Disneyfiguren erop en een heel goedkoop mierzoet meloenluchtje eraan. Bleeeeh.
Ik heb al van alles geprobeerd en de gene die lekker ruiken,krijgt Sophie irritaties bij...nu heb ik van Natusan en dan de ''pure'' deze ruiken helemaal niet! ideaal!