lars kroop wel "gewoon" en liep met een jaar ook rond de tafel en aan de hand, maar toen heeft het nog 5 maanden geduurd voordat hij los durfde te laten. en dat deed hij van de ene op de andere dag .
Miekie Dat heb ik ook soms dat ik denk, straks hebben ze gelijk en bouwt ze een achterstand op enzo. Voor nu maar gewoon een rustpauze dat is voor iedereen fftjes beter en dan kunnen we altijd weer de draad oppakken, maar dan met een andere fysio. Maar als ik zie hoeveel verder je zoontje al is, Dat doet Amber allemaal nog niet en ze is 15 maanden! Moon Amber wilde ook nooit op de buik, met wat oefeningen lukte het wel maar ze doet het nooit uit zichzelf. Als ik haar nu op de buik leg weet ze niet hoe snel ze weer moet gaan zitten. Ze heeft het gewoon nooit prettig gevonden!
@ tem Raar van die fysio zeg. Ze kunnen later ook puisten krijgen en onzkr worden Onze zegt er nooit wat van.. En CB heeft altijd wel iets raars te zeuren. Haha lekker eigenwijs.. hier draaid ze meteen naar haar rug. Ze doet ook nooit van rug naar buik.
Nou meiden: Tijn loopt los! Goed he! Hij kan nog niet zonder hulp/muur, bank etc. gaan staan, maar loopt dus gewoon achter ons aan! Ben zo trots! Eigenlijk he..stiekum..heb ik zin om naar het CB te gaan. de deur open te doen en dan: =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ =P~ en keihard te roepen: TIJN LOOPT! Stelletje debielen daaro! Zitten mij op stang te jagen en nu zijn we nog geen 3 dagen verder. Belachelijk he! Meiden thx voor support en ik hoop voor de andere billeschuivers(en natuurlijk de kruipers) dat ze straks heerlijk rondstappen in hun eigen tempotje! Zonder gezeur van CB! kus miek
Maak je niet druk om wat ze bij cb zeggen ik was zelf een billenschuiver en liep al heel snel! Onze zoon kroop wel gewoon en deed er langer over om los te lopen, maar toen die t eenmaal door had was er geen houden meer aan! Dus als ze t een maal door hebben gaat t heel snel!
niet teveel van aantrekken,bij mij gaat het altijd hetzelfde,de ene keer zeggen ze dit en de andere keer weer wat anders. en anders ga je tegen die tijd toch een keer naar de fysio? die kijkt dan waarschijnlijk en constateerd dan dat er niets aan het handje is....