Mijn kindje heeft een kindje...

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Pelikaantje, 24 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pelikaantje

Pelikaantje Bekend lid

22 okt 2008
    917
    2
    18
    Utrecht
    Mijn meisje heeft een poppetje van Megabloks en een poppetje van duplo. Die noemt ze allebei "kindje" en daar kruipt ze de hele dag mee rond. Zo schattig! Wordt trouwens ook mee gegooid :p

Poppetje dat hier boven op staat is het:

Bekijk bijlage 132842

Hebben jullie kindjes ook zoiets?

2. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Mijn zoon loopt de laatste dagen met een beer die bijna net zo groot is als hijzelf. Hij sleept hem mee door het hele huis.

3. MamaMarije

MamaMarije Niet meer actief

Hier wel een favo knuffel die hij rondsleept waar het kan (normaal moet ie in bed blijven van mij, nu issie ziek dus tja... dan zijn ze vergroeid met elkaar).

Bij mijn ouders ligt er een oude pop van mij, die noemt hij wel 'baby' en laatst heeft ie haar een boekje voorgelezen, schattig! Dat belooft wat... zie banner ;)

4. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Julia heeft een eigen pop waar ze heel veel mee speelt. Slapen, in de buggy, eten/drinken geven. En steeds vraagt ze: 'Pop?'

5. Daphne B

Daphne B Bekend lid

26 feb 2008
    593
    0
    0
    import-brabo
    Haha, schattig zeg!

Mijn zoontje heeft een frettenknuffel van de ikea die hij al vanaf een half jaar heeft uitverkoren tot lieveling. 'Eddie' (Freddie) moet het liefst overal mee naar toe, krijgt hapjes eten, drinken en moet ook een kus van papa en mama. :)

Ze waren heel snel niet meer te krijgen dus zaten we met een probleem toen reserveFreddie kwijt raakte, gelukkig brachten ze ze een jaar later opnieuw uit! Mooi, want het is erg lastig om hem in de was te doen haha.:p

6. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Aah wat lief! Hier niet eigenlijk, tenminste ik heb het nog niet gemerkt haha.

Deel Deze Pagina