Hallo allemaal, Ons zoontje is bijna 5 maanden en het is ons eerste kindje. Nu is hij al 1.5 weken niet in zijn doen. Hij weigert bijna steeds zijn vaste voeding (lippen dichtknijpen), hij geeft rode kaken, soms temperatuursverhoging (37.9) en hij slaapt vaker overdag. 's nachts vormt dit alles geen probleem, hij slaapt mooi door sinds zijn 6 weken. ook zijn fles is geen probleem, enkel die vaste voeding. In zijn mondje zie ik langs de zijkant dat zijn tandvlees wit is, meest langs de linker kant (kaak links is ook roder of rechts). Zou dit een tandje zijn die aan het opkomen is (maar langs de zijkant dan nog?) of zouden we hiermee eens naar de huisarts moeten gaan? Hij at zo graag zijn vaste voeding en wil nu niets meer.. Alvast bedankt! Vele groetjes!
Ik vind het niet echt klinken als tandjes. Waar Is het tandvlees wit, echt aan de zijkant? Bij tandjes zou het aan de bovenkant zijn. En wat bedoel je precies met rode kaken? Ik zou even langs de huisarts, het doet me eerder denken aan spruw of iets dergelijks.
Hallo, mijn zoontje zijn kaken zijn roder of anders maar ook niet rood zoals de vijfde ziekte. Het is wit aan de bovenkant maar langs de zijkant (plaats van een kies). Alvast bedankt voor de reacties!