Hoe bedoel je dom #%$%

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

    Goedemorgen overigens hihihihihi
    Ik ben net terug van de Huisarts omdat ik overtijd ben en wel het gevoel heb dat ik ongi moet worden. Zaterdag een vage zwangerschapstest dus ik dacht ik neem maandag mijn ochtendurine mee naar de HA!
    Zit ik vanmorgen op de plee, VERGEET IK IN HET POTJE TE PLASSEN !!! Hoe bedoel je dom!!!
    Ik ben wel naar de HA geweest en heb mijn klachten uitgelegd, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan.
    Ze zei dat het allemaal normaal aanvoelde maar dat dat nog niets wil zeggen dus ik moet morgen weer terug om mijn urine in te leveren!!!
    Ik heb tevens een hele Biologie les achter de rug. Zij wil sowieso ff een test doen morgen en daarna kijken we wel verder. Ik moet zeggen dat mijn HA wel de tijd heeft genomen om goed naar me te luisteren en dat ze me afscheept met..je moet maar wachten....
    Dusss morgen heb ik pas weer een update...

    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan...waarom heb ik niet in het potje geplast...maar goed dan maar morgen weer proberen.

    Groetjes
    een oliedomme Silly ;)
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahaha... zet het potje vast in de toilet. Dan kan je het morgen zeker niet vergeten. ;) :D

    Succes morgen!!!!
     
  3. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Succes morgen, spannend!!!
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Succes morgen !! En vooral nt vertrekken zonder potje ! :D
     
  5. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    haahaha ...nou meid morgen veel suc6 met in het potje plassen en het potje ook niet vergeten he ..
    greetz asjuh
     
  6. JoyceD

    JoyceD Fanatiek lid

    6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Succes morgen :)
    Misschien een idee om het potje vast in de wc te zetten en een briefje op de deur te plakken :(:
    Zo kun je er niet omheen morgenochtend ;)

    Groetjes Joyce
     
  7. babs

    babs Actief lid

    19 feb 2006
    264
    0
    0
    Haarlem
    kan gebeuren ik ben ook wel eens in het potje vergeten te plassen om te testen, dan ben ik gewoon te slaapdronken. :)
    succes morgen..

    groetjes babs
     
  8. marianne

    marianne Actief lid

    13 mrt 2006
    128
    0
    0
    Haha...nou ja....morgen weer een kans en dan wel in het potje plassen. :oops:

    Succes morgen!! :D

    Liefs Marianne
     
  9. fredje8

    fredje8 Fanatiek lid

    31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    fijn dat de huisarts nar je luisterde, alleen jammer dat je niet in het potje hebt geplast, maar morgen nog een kans, HEEEL VEEEEEEL SUCCES EN MEID VERGEET NIET IN HET POTJE TE PLASSEN
     
  10. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hahahha, succes meid! Het gaat ook zo vaak op de automatische piloot he. Je wordt wakker en loopt meteen naar de wc en tsssjaaaakaaaa ;)
     
  11. ah78

    ah78 Fanatiek lid

    29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Hoi!

    Heb je vanmorgen wel in het potje geplast? :) :) :) :) :)

    Liefs An ;)
     
  12. chiesa

    chiesa Fanatiek lid

    4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar ;) grapjuuuuhhh
     
  13. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    enne op het potje geplast..?
    (Mijn dochter krijgt nu een snoepje als ze dat gedaan heeft) Ik hoop dat jij een andere superbeloning krijgt!!
     
  14. Niet meer actief

    nou ben benieuwd meid, hou ons op de hoogte he!
     
  15. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    nou ja kan gebeuren toch, jammer dat je HA dan niet ipv urinetest een bloedtest deed, die geeft eerder en beter uitslag dan urine zelfs met een gewone zw.test kan deze nog negatief aangeven terwijl je wel zwanger bent, maar een bloedtest niet....

    maar ja in ieder geval succes morgen...zal duimen draaien dat de test positief is....
     
  16. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Nou ladies,

    Ik ben vanmorgen MET MIJN POTJE URINE (gister was ik dat vergeten)...naar de dokter geweest...
    Uitslag...negatief!! (wat ik al verwacht had)

    Ik snap er niets van, mijn lichaam laat weten dat ik ongi of zwanger ben maar van beide is tot op heden geen sprake.
    Gezien de test gedaan is door de doktersassistent ga ik straks nog ff de HA bellen (tijdens het telefonisch spreekuur) wat nu verder.
    Ik ben nu ontzettend misselijk, zit nu helemaal niet lekker in mijn vel en ik baal als een stekker. Ik heb het sterk het vermoeden dat er wat mis is...

    Groetjes een zeer teleurgestelde Silly
     
  17. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    niet getreurd meid, mischien ben je wel in verwachting maar heeft je lichaam nog niet genoeg HCG aangemaakt zodat de test positief uitslaat, en anders tja ik weet niet in hoeveelste ronde je zit met klussen?? maar het zou natuurlijk ook kunnen dat je lichaam af en toe een streek met je uithaalt, en je vandaag of morgen ineens je periode krijgt. hetzij wat later omdat je mischien nog aan het ontpillen bent?? geef de moet niet op, vraag anders aan je HA of ze een bloedtest bij je af wil neme, als deze negatief is kun je er vanuit gaan dat je ook idd niet zwanger bent.

    heel veel succes in ieder geval
     
  18. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    vervelend die onzekerheid, hoop dat de dokter je wel verder kan helpen.
    liek.
     
  19. Niet meer actief

    wat vervelend zeg die onzekerheid, misschien je aan de ha vragen om een bloedtest, en anders even een echo om te kijken hoe je baarmoeder eruit ziet
     
  20. smoekie

    smoekie VIP lid

    7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    Een bloedtest zal je HA als het een goede is nog wel doen, een echo doen ze niet zo gauw als er geen aanwijsbare reden voor is om deze voor te schrijven, temeer ook omdat ze met een echo ook niet kunnen zien of je in verwachting bent of niet, dit kan pas na een paar wkn, probeer er gewoon een klein beetje op aan te dringen dat je toch wel graag die bloedtest zou willen om zekerheid te geven, en anders een paar dagen wachten en toch zelf nog een keer een test doen, de testen die de HA heeft zijn hetzelfde als die jijzelf bij de apotheek of drogist koopt.

    groetjes en succes
     

Deel Deze Pagina