Hoe bedoel je dom #%$%

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Silla, 10 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Silla

    Silla VIP lid

    31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hi ladies,

    Goedemorgen overigens hihihihihi
    Ik ben net terug van de Huisarts omdat ik overtijd ben en wel het gevoel heb dat ik ongi moet worden. Zaterdag een vage zwangerschapstest dus ik dacht ik neem maandag mijn ochtendurine mee naar de HA!
    Zit ik vanmorgen op de plee, VERGEET IK IN HET POTJE TE PLASSEN !!! Hoe bedoel je dom!!!
    Ik ben wel naar de HA geweest en heb mijn klachten uitgelegd, ze heeft een inwendig onderzoek gedaan.
    Ze zei dat het allemaal normaal aanvoelde maar dat dat nog niets wil zeggen dus ik moet morgen weer terug om mijn urine in te leveren!!!
    Ik heb tevens een hele Biologie les achter de rug. Zij wil sowieso ff een test doen morgen en daarna kijken we wel verder. Ik moet zeggen dat mijn HA wel de tijd heeft genomen om goed naar me te luisteren en dat ze me afscheept met..je moet maar wachten....
    Dusss morgen heb ik pas weer een update...

    Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan...waarom heb ik niet in het potje geplast...maar goed dan maar morgen weer proberen.

    Groetjes
    een oliedomme Silly ;)
     
  2. Ooievaar

    Ooievaar VIP lid

    22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Hahaha... zet het potje vast in de toilet. Dan kan je het morgen zeker niet vergeten. ;) :D

    Succes morgen!!!!
     
  3. Rachel1984

    Rachel1984 Fanatiek lid

    22 feb 2006
    4.341
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Succes morgen, spannend!!!
     
  4. Stientje

    Stientje Fanatiek lid

    2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    Belgiƫ
    Succes morgen !! En vooral nt vertrekken zonder potje ! :D
     
  5. asjuh

    asjuh Fanatiek lid

    28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant