dank je, maar ik had al op die site gekeken. en het klinkt misschien dom, maar begrijp niet alles even goed. je heb dan in het artikel A tot en met F uitgelegd gekregen en dat zijn de dingen die ik niet begrijp. groetjes babs
volgens mij wil het zeggen (B dat wanneer je langere tijd slijm hebt en het iets wat verandert dat je dan vruchtbaar bent. ik denk dat je in dit geval wel meerdere cyclussen zou moeten bijhouden om een verschil te kunnen zien. blijft moeilijk hoor, ik kan er deze ronde helemaal geen touw meer aan vast knopen!!
kwee nie wat je bedoeld ElviraR, maar inderdaad dat gecheck. dat is het enigste interesante wat ik in de gaten hou in een cyclus haahahaha. verder eigenlijk niet zo. Maar ja tampontesten daar doe ik niet aan mee. zonde van alle tampons die je er tegenaan gooit....
Liek, ik bedoel deze zin: heb geen eiwitachtig slijm gehad nog alleen witte draden............. hoop niet dat het een dood eitje betekend. Wat tampons betreft heb ik nog weinig verspild. Na hooguit twee was het voor mij duidelijk.....helaas Suc6 met wachten
hallo dames, Ik voel nooit wanner mijn eisprong is maar wel de periode. In die periode voel ik een zeurend pijn. Lichter als ongesteldheidspijn. Dan heb ik ook witte-romige afscheiding. Daarna heb ik een paar dagen een nat gevoel, maar niets op mijn onderbroek of toiletpapier te zien. Maar nog steeds die zeurende pijn. Nu heb ik het ook voel dat het ook vochtig is. Volgens de calculator heb ik vandaag mijn eisprong heb vanochtend geklust )))) We gaan afwachteb
Problemen hier!! Ik ben dus al 11 (bijna 12) maanden gestopt met de pil en had elke keer ook slijmverlies. Ik had me er nooit in verdiept, dus wist niet waar dat voor was, is me nu helemaal duidelijk! Alleen nu het probleem: Ik ben vanaf deze cyclus alles gaan bijhouden en het slijm is nogsteeds niet in aantocht Volgens mijn cyclusbanner was gisteren de eisprong en heb natuurlijk goed geklust de afgelopen dagen, maar ben nu wel erg onzeker aan het worden. Het zal toch niet zo zijn dat nu ik er mee bezig ben mijn lichaam denkt van: Laat ik maar even dwars gaan liggen?! Mijn cyclus is het afgelopen jaar altijd rond de 28 dagen geweest en nu??!! Help Iemand hier ervaringen mee? Marian
Toen ik het in de gaten ging houden, werd het idd ook anders. Ik denk dat het lichaam absoluut reageerd op de "obsesie" van het zwanger willen worden. (obsesie is niet onaardig bedoeld hoor)
Hoi Marian, dat heb ik nu ook ik heb ook altijd het (rekbare slijm gehad) nu vandaag (mijn eisprongdag) niets te zien maar voel wel nattigheid, heb even net in de wc zelf gevoeld met 2 vingers het is gewoon heel vloeibare water, geen slijm meer het is gewoon waterig ietsssss
Ik voel dus helemaal geen "nattigheid" Hopen dat het allemaal meevalt, anders moet ik me er maar weer bij neerleggen en het allemaal niet meer zo gaan bijhouden! Maar ja, kan ik nu nog terug?? Ik denk het niet, als je er eenmaal erg mee bezig bent geweest denk ik dat je je er niet meer zomaar bij neer kan leggen. Afwachten dus maar.... Marian
Hoi, ik wil toch nog even vragen wat jullie ervan denken. Ik ben me nog maar net aan het verdiepen hierin en ik vind het maar lastig. Ik heb een paar dagen geleden geschreven dat ik wit romig slijm had, Dat had ik al een paar dagen. Nu heb ik als een paar dagen achter elkaar doorzichtig dun slijm, maar je kan er alleen kleine draadjes van trekken. Doorzichtig slijm zou toch moeten betekenen dat je in je vruchtbare periode zit, toch? Alleen denk ik dat mijn eisprong is geweest tijdens de "romige fase" Ik had toen krampjes, maar dat kan ook van mijn darmen geweest zijn, daar heb ik ook al een tijdje last van. Wat denken jullie? En hoe zou je baarmoedermond aan moeten voelen als je vruchtbaar bent? Daar heb ik ook iets over gelezen. Help! ik ben een beetje in de war!
Hoi Harley, Ik denk dat je beter uit kunt gaan van de samenstelling van het slijm dan van krampjes aangezien je dit inderdaad ook kunt verwarren met je darmen. OP welke dag van je cyclus zit je?? groetjes, Daan
Yep zag het, sorry, ben nog niet goed wakker Dag 19 is wel aan de late kant ja...maar ja, zeg nooit nooit. Het is ook niet elke maand even duidelij te zien misschien. Het kost ook even tijd om duidelijke verschillen te zien, maar dat komt vanzelf als je het elke maand doet.
Jazeker, dan duurt de tijd zoooo lang.....Maar de dag komt dat je kunt testen en dat de test positief is meid!!
hey Harley, je baarmoeder mond zit dan hoger en voelt zachter (als je oorlel) aan en kan ook wat opener voelen, voor en na de vruchtbare periode voelt ie harder (als het puntje van je neus) aan.