Billings methode

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door lieke, 19 feb 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    even een vraagje: veranderd je baarmoedermond weer wanneer je ongi gaat worden??

    of blijft ie dan hetzelfde?? kan je daar iets aan merken??
     
  2. Andrea001

    Andrea001 Bekend lid

    9 jan 2006
    932
    0
    0
    in de zorg
    @neeltje: als je ongi moet worden zakt je baarmoederhals weer iets en gaat ietsje open staan.
     
  3. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    thanks Andrea,

    liefs,
    Neeltje
     
  4. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Hoi hoi, ben ik weer.

    Ik heb nog weer even een vraagje.

    2 dagen geleden, was mijn baarmoedermond heel laag gezakt en erg open, maar het lijkt erop dat hij (of is t zij? ;) ) weer hoger komt te zitten en wat dichter is.
    Verder heb ik na mijn piekdag nog steeds slijm. Romig wit, maar wel veel. Absoluut geen droogte hier! Wat kan dit betekenen?

    Ik hoop dat iemand antwoord weet want ik kan dit niet duidelijk terugvinden op internet.
     
  5. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb nog dagen na eitje slijm, dus het lijkt mij vrij normaal.
     
  6. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    bij mij wordt ie weer wat opener en zachter als ik ongi word
     
  7. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    ??? ow okee kan dus verschillend zijn denk ik...
    bij mij word ie echt harder(nu dan)
     
  8. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik zou zeggen als ie harder/dichter wordt dan je dan niet ongi wordt, er hoeft dan niets uit zeg maar.
     
  9. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Je kan helaas niet echt voelen aan je baarmoedermond of je bevrucht bent. (anders hadden we die verrekte testen ook niet meer nodig ;) )

    Net voor je ongesteld word, dan word bij iedereen de baarmoeder mond wat zachter en gaat open, er moet immers bloed uit.
    Dit gebeurd kort voor je ongi, dat het nu nog hard is, is eigenlijk normaal.

    Groetjes
    Natasja
     
  10. peeetje

    peeetje Fanatiek lid

    3 jan 2006
    2.805
    0
    0
    rotterdam
    hmmm ik heb een raar lichaam denk ik dan haha
    hij is altijd zacht alleen laatse week van mijn cyclus gaat ie harder worden...

    maar thnx voor de reacties
     
  11. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hij is misschien altijd een beetje open, dat is in ieder geval normaal aangezien je al een keer bent bevallen.
    Hij is bij mij ook wel een week zacht rond de eisprong maar in de week na mijn ongi echt hard en gesloten. nu is hij al weer een paar dagen dicht en hard.
     
  12. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dit klopte idd Natas, goed om te weten!! kan ik het toch een beetje in de gaten houden zelf naast het tempen!! dan weet ik tenmiste vrij snel of het wel of niet raak is geweest!!
     
  13. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Goh als ik jullie toch niet had! ;)
     
  14. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
  15. lieke

    lieke VIP lid

    7 sep 2005
    5.587
    61
    48
    ik heb sinds vandaag slijmerige draden .
    dus volgens de billingsmethode f vruchtbaar slijm.
    het is echt veel dit keer. vorige cyclus had ik helemaal niets gehad van dit slijm.
    het gekke is dat ik al vijf dagen geleden of zo eisprongkrampen voelde en sinds gisteren ong krampen. het voelt allemaal wat zwaar aan beneden.
    ik snap nu helemaal niets meer er van.
    toevallig gisteren nog wel geklust na vier dagen niet geklust te hebben.
    volgens banner was gisteren eisrpong dag, maar omdat ik veel eerder krampen voelde ging ik er van uit dat ik hem al lang gehad had.
    dus nu snap ik hem niet meer snik... liek.
     
  16. Niet meer actief

    Ik heb juist gelezen dat wanneer je ongi word hij juist opener word en zachter (oorlel) en als je zeg maar zwanger bent, is ie potdicht en hard net als de onderkant van je neus zeg maar ;)
     
  17. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik heb het ook opgegeven Liek, de billings dan, nu met temperaturen op FF vul ik ook alleen waarnemingen in waar ik niet omheen kan, ik voel niet meer van binnen maakte het alleen onduidelijker!!, hopelijk ben je op tijd geweest meis, ik duim voor je!!!
     
  18. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Ik doe nu ook temperaturen, krijg spontaan verhoging! :confused: Heb ik dat hihi! Gelukkig hou ik nog steeds mijn slijm bij anders weet ik het niet meer hoor deze maand. Ik ben van plan allebei de methoden te gebruiken en dan te kijken of ik de info kan combineren.
     
  19. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    dat doe ik ook Harley, maar ik vul het alleen in op FF wanneer het heel erg duidelijk is, ik kan af en toe niet precies zeggen in welke catagorie het hoort en dan vul ik liever niets in.
    succes ermee meid!! hopelijk levert het snel iets op!!
     
  20. Harley

    Harley Fanatiek lid

    16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Echt mijn lijf spoort niet! Ik heb 5 dagen geleden m'n ei gehad, nog 9 dagen tot mn NOD en toch blijf ik hardnekkig vruchtbaar slijm houden! Mijn baarmoedermond is weer hard en gesloten, maar dat slijm blijft maar komen. Opdrogen ho maar. Het stomme is dat ik dit de vorige cyclus ook al had! De hele cyclus door vanaf een paar dagen na mn menstruatie vruchtbaar slijm! Om stapelmesjogge van te worden!
     

Deel Deze Pagina