Hallo Meiden, Vandaag getest en bleek weer een teleursteling negatief dus.. Op na ronde 11.. Heb vandaag de ha gebeld en kan morgen vroeg langs.. Ik heb een soort vn de toekomst laten voorspellen en degene zag een vruchtbaarheidsprobleem, iets met baarmoederslijmvlies.. Hoop dat de ha me doorstuurt naar de gyn. Moest even mijn ei kwijt. groetjes xx
Heel veel succes! Je ha kan w.s. ook al je vragen rondom wel / geen eisprong bij wel / geen menstruatie. Mij is ook eens voorspeld (toen we al in de MMM zaten) dat als het ging lukken, het nog zeker 5 jaar ging duren. Allemaal moeilijk, moeilijk. Natuurlijk was het ook moeilijk moeilijk maar ... het heeft toen geen 5 jaar meer geduurd en nu twee jochies rijker. Pin je er niet te veel op vast!! Elmo
ik ben doorverwezen omdat ze denkt dat ik pco.. heb net een topic geopend omdat ik niet weet wat pco is.. ben het vergeten te vragen zat met mijn gedachte ergens anders
pco betekend dat je geen eisprong hebt ik heb vandaag ook een echo gehad en zit nu al dag 15 van de 35 en er is bij mij ook nog geen ei te zien daarom de 7e naar de gyn en dan aan de hormonen
Als je vragen over pco hebt, kan je beter in het onderdeel Vruchtbaarheidsbehandelingen kijken. Sterkte!! Elmo
Google helpt ook veel! En idd hier op het forum staat ook erg veel info. Maar waarschijnlijk heb ik ook PCO. Ik mag over 2 weken terug en ik hoor dan wat de uitslag is van mijn bloedtest en wat het behandelplan is. Waarschijnlijk ook aan de Clomid? Succes iig. Heb je al een afspraak gemaakt?
Ben nog niet aan de clomid, omdat ik eerst onderzoeken heb. As donderdag om 08.15 moet ik in het zh zijn voor een echo. Ben benieuwd en hou jullie zeker op de hoogte