Iedere keer vanaf eisprong tot ongi buikkrampen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door 00Wendy00, 14 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Hallo dames,

Ik heb tot nu toe iedere keer vanaf mijn eisprong tot ongi bruikkrampen. De ene keer heftiger als de andere. En nu ook weer. Zijn mijn kansen dan alweer verkeken?

Liefs,
    Wendy

2. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    ik heb net een topic geopend ook over buikpijn na een (vermoedelijke) eisprong

3. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Neehoor je hebt nog net zoveel kans om zwanger te zijn als iedere maand.

Ik had juist twee keer heel erg het gevoel alsof ik ong ging worden toen ik zwanger bleek te zijn.

4. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Roeska, vervelend hé. Ben er ook wel klaar mee. Hoe is het nu met jou?

Luffy, oh dat geeft de burger moed zoals ze zeggen. Bedankt voor je reactie.

5. Renaat83

Renaat83 Actief lid

28 sep 2012
    393
    0
    16
    Vrouw
    Hoi Wendy,

Ik heb dit ook altijd zit nu op 2 dpo en heb echt behoorlijke buikpijn, ik dacht de eerste ronde toen van nou dan zal ik wel zwanger zijn.. niet dus, dit is waarschijnlijk iets wat nu bij mijn lijf hoort, en het is voor mij geen teken dat ik zwanger ben, al hoop ik natuurlijk van wel, heb wel al van meerdere meiden gelezen, dat ze dit hadden, en ook gewoon zwanger zijn geworden die ronde,is dus afwachten, succes :)

6. Giulietta

Giulietta Actief lid

29 mrt 2011
    366
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb hier ook last van.. De ene ronde wel meer dan de andere. Het schijnt dat dit komt doordat je gevoelig bent voor de hormonen na de eisprong, oa progesteron. Na de eisprong zet de baarmoeder wat uit en verplaatst zich iets om zich klaar te maken voor een eventueel bevrucht eitje. En wij zijn daar dus gevoeliger voor dan anderen. Ook de darmen kunnen hier (pijnlijk) op reageren. Het heeft geen invloed op het zwanger worden gelukkig! Succes allemaal!

7. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dat heb ik nou ook! Denk vanaf zondag ohh ik moet ongesteld worden maar tot op heden niets.. Heb al een test gedaan voor m'n eigen gemoedstoestand ;) deze was negatief dus nu maar wachten op ongi. En die mag nou wel komen..
    Weet iemand hoeveel dagen na je eisprong je menstruatie is? Of is dat bij elke vrouw/cyclus anders? :(
    M'n eisprong was 3 januari

8. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Allemaal succes :)

9. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    @wendy,
    ja ik heb nog steeds buikpijn. gisteravond ook weer behoorlijk, ik moest een boekje inscannen en ik zat wat in elkaar gedrukt. geen succes....
    momenteel nu ook weer. temp was behoorlijk hoog vanmorgen, en ff geeft weer een vermoedelijke eisprong aan. maar die komt niet overeen met de symptomen van mijn lijf op dat moment.
    baarmoedermond zit ook vrij hoog en is hard.
    en ik heb het steeds zooooo koud vanbinnen....en van de buitenkant voel ik gewoon warm aan.

nog geen spoor van eventuele menstruatie hier.
    normaal had ik na de eisprong vanaf een dag of 8 wel wat bloedstolseltjes, maar nu niks. en die buikpijn heb ik normaal ook niet na een eisprong. althans niet zo langdurig en hevig.

10. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik had de verloskundige hier op het forum ook de vraag gesteld en zij gaf aan dat het in beide gevallen kan (dus zwanger of niet zwanger). Het hoeft dus niets te zeggen.....ben benieuwd.

11. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    nee inderdaad.
    ik ben 1x eerder zwanger geweest, en dat eindigde in een miskraam helaas. maar toen heb ik ook heel veel buikpijn gehad.
    vooral ook als ik een poosje gezeten had en daarna opstond.
    dat heb ik nu ook (voelt een beetje dof dan, en trekt weer weg) maar ook constant een zeurende pijn. alsof ik ongesteld moet worden. als ik ongesteld moet worden heb ik altijd een paar dagen van te voren zere borsten aan de zijkanten. dat heb ik nu (nog) niet.
    de pijn zit echt onderin tegen mijn liezen aan. en nog steeds een prikkende pijn op de plek waar ik vorige week vrijdag een flinke scherpe pijn had.

12. Pearll

Pearll Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.302
    1
    0
    noord-holland

Ik heb dit ook gehad en toen bleek ik een cyste te hebben, dat kan ook voor erge buikpijn zorgen alsof je ongesteld gaat worden.
    Ik had het deze maand weer en ik moest op de 21e cyclus dag het hormoon progesteron laten prikken om te kijken of ik uberhaupt een eisprong had gehad, dit bleek niet te zijn ik had een lage waarde terwijl ik wel een licht positieve ovulatietest had gehad maar geen piek zeg maar. Mijn ei is dus niet gesprongen en een cyste geworden en hierdoor heb ik vanaf eisprong tot menstruatie een zeurderige pijn, soms steekjes erbij. Loop jij al in het ziekenhuis? Je kan altijd met deze klachten langsgaan dan maken ze een uitgangsecho en kunnen ze evt ook je progesteron waarde prikken.
    xxx

13. lova

lova Niet meer actief

Ik heb ook steeds een ongigevoel vanaf ei tot ongi.. zowel bij zwanger als niet zwanger zijn ;) het kan beiden dus!!

14. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    hoi meiden,

ik wou nog niet testen, maar ik heb het toch gedaan....
    eerst met een ovulatietest, en die was positief. ik dacht nog, zegt niks, ik test morgen met kv.
    maar....ik kon me toch niet inhouden en heb getest.
    en er staat een lichtrose streepje!
    binnen 5 minuten stond ie er.

moeilijk te zien op de foto, maar wel heel duidelijk zo.

2.jpg

en in negatief

1.jpg

15. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Ik zie hem! Ik zie hem! Spannend....Dus die krampen zeggen niets pfjoe!

16. 00Wendy00

00Wendy00 Fanatiek lid

30 jul 2008
    4.713
    2
    38
    Wanneer is je NOD?

17. lova

lova Niet meer actief

Ik zie hem heel goed ;) spannend, ik ben benieuwd naar je volgende test!! Maar, zit je nu pas op 7 dpo :$

18. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Gefeliciteerd!!

19. roeska123

roeska123 Bekend lid

28 dec 2010
    933
    1
    0
    arbeidsongeschikt
    Deventer
    dank jullie wel!

ik vermoed dat ik 3 januari mijn ei heb gehad, aan de hand van draderige afscheiding, veel buikpijn (anders dan nu), hoge en zachte baarmoedermond, zere tepels naderhand. dus ik zou dan op 12 dpo zitten.

rond 8 januari, de dag van mijn vermoedelijke ei volgens ff, had ik helemaal niet deze symptomen.

ik ben in december gestopt met de pil nadat ik een jaar weer heb geslikt.

maar ik durf nog niet heel erg blij te zijn, de vorige dat ik zwanger was, ging het mis met 5w2d...
    ik ben voorzichtig blij hihi!

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Hoelang ben je nu zwanger dan? M'n ei was ook 3 januari, test negatief.

Deel Deze Pagina