hey meiden ik zit inmiddels op cyclusdag 69 en de duivels willen maar niet komen , er bestaat een hele kleine kans dat ik wel zwanger ben maar ik denk het niet ..... as maandag moet ik urine naar de ha brengen en die test dan nog een keer voor mij ..... mijn vorige cyclus duurde 72 dagen en dat was de langste cyclus tot nu toe . ik word er zo hopeloos van echt waar , als ik dan niet zwanger ben wil ik gewoon ongesteld worden ! ik heb ook met de gyn afgesproken dat ik de eerst volgende menstruatie de 3e dag bloed zou prikken en dat we vanuit die uitslagen zouden beginnen met medicatie om een eisprong op te wekken maar op deze manier komen we geen stap verder ....... stapelgek word ik er van L.sybje
Hoihoi, ik begrijp je frustratie! Zelf ben ik in november 2006 voor het laatst ongesteld geweest! Ik tel de dagen al niet eens meer maar ik denk dat ik vandaag voor het eerst een eisprong heb gevoeld en dat geeft alweer een beetje moed! groetjes juulsrulez
Hoi Allemaal, Heel herkenbaar. Mijn langste cyclus duurde ongeveer 52 dagen. Elke keer hoop ik dat de cyclus daarna reglmatig is omdat dit voordat ik met de pil begon 1.5 jaar geleden ook zo was. Ben nu al vanaf november gestopt, maar nog steeds geen normale cyclus. Balen is dat!
hoi...ik zit over de 130 dagen hee,morgen voor het eerst naar de gyn,spannend! Is echt kl.te he? Al heel wat test versleten, maar niets positiefs! Succes!
@juulsrulez al zo lang niet ? dan mag ik nog van geluk spreken ....jeetje meis ook succes @dromertje zeker raar dat je na kort pilgebruik zo'n onregelmatige cyclus hebt. @poohbear het is echt kl*te ja , wel spannend morgen naar de gyn , ik hoop voor je dat die van jou net zo vlot is als die van mij ! L.sybje