Billy Lilly

Discussie in 'De lounge' gestart door MammaMaaike, 7 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Hallo,

Heeft iemand van jullie ervaring met de kleding van Billy Lilly? (Billy & Lilly babykleding en kinderkleding)
    Wil hier wat kleren bestellen voor mijn dochter, maar ben benieuwd hoe de kwaliteit is, en hoe de maten vallen.

Groetjes Maaike

2. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik vind de kwaliteit goed, heb een wintervestje en een jurkje met legging!

Ze zijn ook snel met leveren en omruilen was geen probleem.

Onze dochter heeft B&L 86/92 en dat is nog wel aan de grote kant maarja 74/80 was weer te klein. Ze zit nu in 80 onderkleding en 86 bovenkleding.

3. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Ben heel tevreden over het merk. Zal zo 2 foto's plaatsen van dochter met de kleding. Blijft heel mooi in de was, is niet superduur en redelijk exclusief doordat het niet in winkels te koop is.

Het valt als de grootste combinatiemaat, dus 86/92 valt als 92

4. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    We hebben trouwens ook nog een rose setje ;) Heb hier ook het bijpassende vestje bij, maar dat staat niet op de foto. Ze hebben deze winter ook veel in een mooie kleur groen. Zodra het SALE is, ga ik ook weer aan de shop :)

5. MammaMaaike

MammaMaaike Actief lid

1 feb 2008
    234
    0
    0
    Idd wat een mooie setjes!! Ik vond die kleur groen ook mooi, dat oversla jurkje met vestje (en de rest). Zocht wat voor de kerst, maar wat ze later ook nog aankunnen. Denk dat ik vanavond maar ff ga bestellen!!

6. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Mijn kids zijn bijna Billy & Lilly. Koop er erg veel, niet te duur en een uitstekende kwaliteit. En je komt het nog niet zoveel tegen.
    Gaan binnenkort tot maat 122/128, dus voor Emiel kan ik ook nog een tijdje door.

Vind de kleding wel groter vallen dan bv. HEMA.

7. Lima 84

Lima 84 Fanatiek lid

4 aug 2008
    1.998
    27
    48
    waar kun je deze kleding bestellen?

8. afrola

afrola Fanatiek lid

7 aug 2008
    3.434
    2
    38
    Utrecht
    Ik heb een aantal setjes van Billy&Lilly en ben het eens met de vorige ervaringsdeskundigen. Goede kwaliteit en pasvorm. En het is erg comfortabel en zacht voor de kids :). Ze vallen idd meer richting de grootste maat dan de kleinste en ik heb een stevig meiske :).

Google billy lilly en je vindt het zo ;)

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Ik heb er ook wat kleren van voor zowel mijn dochtertje als zoontje. Kwaliteit is wel prima, lekkere elastische zachte stoffen. 86/92 valt inderdaad echt als 92 en 98/104 ook als 104.

Deel Deze Pagina