Ik ben maar even van de wedstrijd weggelopen, want het is niet eerlijk wat er allemaal gebeurd. Rooie kaart voor nederland. Wat een rot spelltje. Voor mij hoeft het zo niet meer....
prut prut prut Vind er niks maar aan, helemaal met je eens!!!!! Stom stukje toneel, ipv voetbal. Gr. Sandra
Ik zit met mijn rug naar de tv en hoor het dus nog wel Kan moeilijk de pc onder mijn arm meenemen naar de slaapkamer hahaha
Volgens mij hebben bijna alle spelers wel een gele kaart gekregen deze wedstrijd... dit is echt niet normaal meer.
Ik kan jullie vertellen dat het voor mij niet meer hoeft zo Erg jammer.... De kaarten zijn in de aanbieding en nog wil die bal er niet in...
Wat zijn ze nu aan het doen dan???? Voetballen of elkaar slopen???? Als ik de scheids was gooide ik de hele boel van het veld. Oh oh oh, zelfs man lief zit met open mond voor de tv.
t lijkt idd net oorlog op dat veld, ik zou ook de boel aflasten hoor. ZO is t tog geen spelletje meer???
Schaam me ervoor op dit moment dat onze hond Figo heet. Maar ja naampie wisselen wordt ook zo lastig he.