kletsen met de vrouwen die dezelfde maand zijn uitgerekend..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Angel Eyes, 30 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Halloooww,

De meesten weten het wel hoor, maar het valt me op dat er ongeveer 100 vrouwen in de bevallingslijst staan links in het menu en dat er ongeveer 35 meekletsen met alle aanstaande mama's die dezelfde mand zijn uitgerekend.

Dus ik dacht laat ik eens wat reclame maken voor het hoofdstuk bevallingslijst forum ;) Het duurde voor mij ook even voor ik doorhad dat het daar zooo gezellig is ;)

per maand gesorteerd!

http://www.zwangerschapspagina.nl/viewforum.php?f=68

2. erlida

erlida Fanatiek lid

2 okt 2006
    1.999
    0
    0
    ik heb geprobeerd dat bij te houden maar het gaat mij echt te snel,ik lees wel regelmatig mee met de mei mama's,maar om te reageren,t gaat zo snel daarro!

3. Bij de mei-mama's valt het nog wel mee hoor, hoor daar zelf ook bij, kom gewoon een keer meedoen, zie je vanzelf dat het wel meevalt :D

4. Hey, we zijn allebei 11 mei uitgerekend :D

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ja, als je bij de april mama's zit dan mag je er wel een dagtaak van maken om alles bij det houden, maar gelukkig zijn er ook regelmatig samenvattingen hoor, dus daar wordt wel rekening mee gehouden. Bovendien is het geen ramp als je niet op iedereen persoonlijk reageert. Meng je gewoon lekker in de lopende discussie.

6. amilah

amilah Fanatiek lid

28 nov 2006
    1.014
    0
    0
    Bejaardenverzorgster
    Gemert, Utrecht en Amsterdam Den Bosch? lol
    Ja is wel gezellig hoor als je met ons mee doet! Het is niet erg als je niet alles bij kan houden, dat kunnen wij ook niet altijd

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik zit wel een beetje in identiteitscrisis.... weken lang was ik in de veronderstelling 27 mei uitgerekend te zijn, dat werd toen 3 juni bij de eerste echo, 30 mei bij de tweede echo en nu weer 3 juni bij de 20 weken echo!

Wat ben ik nou!?!?!? Mei- of juni mama? Ik sta zo ingesteld op mei, moet in ineens weer naar juni...zucht.....

8. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Bij de 20 weken echo kunnen ze geen betrouwbare datum meer geven, alleen echo's in de eerste 12 weken geven een betrouwbare datum.

9. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik zat bij de augustus mama's, heb me voorgesteld en alles. Maar op de een of andere manier kom ik er niet tussen. Niemand reageerd en is met zn eigen ding bezig waar ze al mee bezig waren. Zal wel aan mij liggen maar ik wil geen inbreker zijn

10. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Dat zou jammer zijn missgroovy,

Misschien moet je eens vragen waarom er niet wordt gereageerd.

11. Angel Eyes

hey missgroovy dat is inderdaad jammer.
    maar bij ons in het juni topic is het ook eens ter sprake gekomen dat sommigen zich buitengsloten voelen. nu is iedereen wat alerter en soms schrijft iemand ook zo van ik reageer even niet op voorgaande berichtjes wil ff mijn verhaal kwijt.

en ja je kan ook niet op 80 mensen tegelijk regaeren. pik de dingen eruit die jij interessant vindt. maar bedenk dat anderen dat ook doen.

Ik heb zelfs al een meetingkje gehad met een van het juni topic was erg gezellig en we hebben ge babyshopt ;)

12. Esma

Esma Bekend lid

Dat probleem heb ik ook. Ik ben dus ook gestopt met reageren bij de mei-mama's.
    Ik lees zo nu en wel mee, maar reageren doe ik niet meer. Kan het eerlijk gezegd ook niet bij houden :)...het zgn zwangerschapsdementie "syndroom" speelt me parten :(

13. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

ja weet je ik snap ook wel dat niet op alles gereageerd word maar vond t gewoon lullig. Stel je je voor gaan ze gewoon door en lullen eroverheen.

Tis voor mij ook geen must, kan mn verhaal wel kwijt maar dacht een tweede poging ga ik dus niet doen. Wel jammer maar geen noodzaak

14. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Dat gevoel heb ik ook bij de augustus mama's. Ik heb al een paar keer geprobeerd om mee te doen, maar het lukt me echt niet. Heb het ook maar opgegeven dan. Genoeg andere topics om in mee te praten.

15. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Misschien hadden ze het niet gezien. Nou ja, misschien kun je het later nog eens proberen. Dat heb ik ook gedaan.

Voor de dames die bijna beide zijn, gewoon eentje uitkiezen.Misschien heb je een voorgevoel wanneer je gaat bevallen, ;) dan neem je die datum en ga je bij die dames meekletsen.

Ik kan ook wel begin mei bevallen, maar ik ben 23 april uitgerekend, dus ik ben een april mama, en blijf ook na de bevalling met die dames meekletsen op het vervolgtopic.

16. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    He Missgroovy en Kathy, gewoon nog een keer proberen. Ik zit ook bij de augustus mamma's. En het is waar, ik reageer ook niet op iedereen, maar puur om dat het veels te snel gaat, ben ik het al weer kwijt wat er op de vorige pagina staat. Maar we zijn gewoon in iedereen geinteresseerd hoor! Moet zeggen dat er een paar dames bij zitten die het echt geweldig doen. Heb je een dipje, dan slepen ze je er zo door heen. Ook denk ik dat niet iedereen al echt durft...de eerste paar weken zijn toch wel heel erg spannnend...

Maar ik weet zeker dat jullie van harte welkom zijn, gewoon nog een keertje proberen!

liefs Kiki

17. evon

evon Actief lid

18 mei 2006
    432
    0
    0
    Den-Haag!
    ik heb me weleens aangemeld bij de april-mama's, maar ik vond het ook een beetje te snel gaan, en om nou de hele tijd alleen maar mijn eigen verhaal te doen vond ik ook zo raar...ik weet niet...ben ook een beetje te verlegen om de hele tijd mee te kletsen misschien!?
    Soms lees ik daar mee en wil ik reageren maar dat "durf" ik dan na zo'n lange tijd niet meer. :( Merk toch dat er een vast groepje is inmiddels.

Naja maakt ook niet uit verder! ;)

18. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Ach Evon er komen nog iedere dag april mama's bij en je hoeft echt niet van alles op de hoogte te zijn en blijven. Dat is ook neit te doen, zelfs niet voor de vaste bezoekers. Het is gewoon hardstikke gezellig in april.

Bij ons waren er ook dames die zich buitengesloten voelden, dat moet je dan gewoon zeggen hoor. Want soms worden er wel 10 tot 20 pagina's per dag bij.

19. Angel Eyes

ja joh, soms lijkt het alsof er een vast groepje is maar dat zijn de vaste meiden die niet of heel weinig werken en dus vaaaak hier kunnen zijn. bij ons komen er ook meiden een keer in de week ff melden hoe het is.

maar persoonlijk heb ik er heel veel aan. de herkenning is heel fijn. en zoals nu bij de juni mamas een heel spannende tijd, we hebben deze maand allemaal onze 20 weken echo.

Een Tip! wat ik doe als ik ga reageren open ik twee pagina,s beiden juni mama's en bij de een open ik alvast een antwoord schermpje en bij de ander blader ik langzaam door alle berichten heen. resultaat megalange berichtjes met antwoord voor iedereen ;)

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ah, de truc van angeleyes...is een goede! Kan ik mijn zwangerschapsdementie verbloemen :)

Deel Deze Pagina