Binana rekbare doek, en Marsupi draagzak

Discussion in 'Draagdoeken' started by Anna27, Jun 18, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    2,484
    0
    0
    Omdat ik een ergonomische drager wil kopen, die ook op mijn rug kan, moet ik eerst 2 dragers kwijt.

Het gaat om een frisgroene Binana doek (rekbaar en heeeeeerlijk zacht, maar ik ben helaas geen 'rekbare-doeken-drager')
    Zie www.binana.net

En een antraciet/donkerblauwe (heet antraciet, maar ik vind hem naar het blauwe neigen) Marsupi draagzak. Die heb ik echt heel veel gebruikt, en nog steeds zeker 2 keer per week, maar hij ziet er nog als nieuw uit. Het is een hele betaalbare, makkelijke, en belangrijk: ergonomische drager! Sluit met klittenband, dus niet verstellen met bandjes oid, maar je kunt 'm supermakkelijk passend maken voor iedereen. (Het is overigens een L, dat is voor ouders die langer zijn dan 1.75m, en met een taille-omvang van 65-100cm. Als je zelf niet heeeel klein bent, en je man/vriend is wel langer dan 1.75, zou ik ook voor deze gaan. Ik ben zelf 1.73 m).
    De Marsupi is te gebruiken vanaf de geboorte, tot ongeveer 15 kilo, op zowel buik als heup. Ik heb er mijn peuter van destijds ruim 1,5 jaar en 13,5 kilo nog in gedragen toen ik 20 weken zwanger was)

De Binana heeft 62 euro gekost, de Marsupi 65 euro.
    Voor zowel de Binana als de Marsupi geldt een vraagprijs van 40 euro, excl. verzendkosten.
    (Zal pakketpost worden)

Nog vragen: stel ze maar!

Attached Files:

2. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,200
    113
    Brabant
    Ben wel heel benieuwd welke drager je nu gaat kopen?( sorry, als ik bib had dan wou ik je marsupi wel, maar helaaspindakaas;))

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

Feb 7, 2011
    2,484
    0
    0
    Ik twijfel tussen de Boba en de Manduca.
    Allebei hebben voor mij voor- en nadelen, dus ik ben er nog niet helemaal uit...
    Maar mezelf kennende kan het ook nog iets heel anders worden hoor, haha! (Ben me nog een beetje aan het inlezen namelijk, omdat er in de toekomst wellicht ook nog een baby nr. 3 komt...)

4. taliaa

taliaa VIP lid

Mar 2, 2007
    16,059
    2,200
    113
    Brabant
    Ah:) wij hebben de boba, echt een aanrader. Alleen nket geschikt voor inimini!

Share This Page