Bindt alleen Biobim met moedermelk?

Discussie in 'Voeding' gestart door yake, 6 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Wie weet welke pap, naast Biobim, ook pakt met moedermelk?

Wie heeft ervaring?

Groetjes,

Jacq

2. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Van nutrix en bambix weet ik dat het goed pakt met bv. Biobim heb ik geen ervaring mee maar wel met nutrix en bambix.

3. Nemo

Nemo Niet meer actief

Volgens mij nutrix en bambix alleen als je je moedermelk kookt. Tenminste zo was het hier wel.

4. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Nee nooit de bv koken hoor,want dan raak je weer alle voedingstoffen van de bv kwijt. Gewoon de afgekolfde melk opwarmen zoals je altijd doet en dat dan toevoegen aan de bambix of nutrix en goed roeren,.

5. Nemo

Nemo Niet meer actief

Als je kookt dan gaan er idd voedingsstoffen verloren. Maar je kunt het dan nog prima geven.
    Bij mij werkte het anders niet met Nutrix of bambix (weet niet meer precies wat ik had). Heb het pak daarna weggegeven aan iemand die kv gaf daar bind het beter mee.

6. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Nee, koken zal ik het niet doen. Wel wat warmer dan normaal. Ik ga voor Bambix....

Dankje!

7. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Uiteindelijk heb ik een mixje gemaakt van Bambix en Biobim. Het bond goed en ze vond het heerlijk. Ik weet dat het niet hét recept is voor doorslapen, maar ik hoop het wel (overdag slaapt ze nog geen 2 uur in totaal en ze slaapt 's avonds pas na 10en en wordt dan nog regelmatig wakker...).

8. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Wie weet Yake ik hoop met je mee dat ze het er goed op zal doen.

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Bij ons hielp het niet ;)

10. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Hier ook niet :rolleyes:

Ik weet niet meer hoe laat ze wakker werd, maar het was in ieder geval nog heel erg donker! Gelukkig ligt ze naast me en hoef ik er niet uit, alleen even mijn arm strekken.

We blijven hoop houden!

11. appelsientje

appelsientje Fanatiek lid

5 mei 2007
    1.308
    0
    0
    yaje, hier hielp het ook niet hoor, maar ik denk dat die van ons ook gewoon wat aandacht van mama wil s nachts ;) Ach na lekker drinken valt hij toch weer heel snel in slaap..

12. zonnetje08

zonnetje08 Actief lid

1 aug 2008
    159
    0
    0
    Het is ook geen garantie op doorslapen. Het ene kind zal er wel op doorslapen en het andere kind niet, ongeacht wat het kindje als voeding krijgt (bv of fv) de een is er gewoon wel aan toe en zal doorslapen en de ander zal gewoon op normaal tijdstip roepen voor de volgende voeding.

13. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik gaf eerst rijstebloem en daarna bambix door de moedermelk (drie standen speen).
    Ik vond het geen bezwaar dat het dikker werd maar Marin kreeg wel extra voedingsstoffen binnen.
    Dit was ook de tip van het cb.

Groetjes Senna

14. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Vanavond alleen Bambix erin, zal het vanavond wel werken?

15. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.134
    7.203
    113
    Vrouw
    Brabant
    Mijn melk bindt wel met Nutrix, Jingles had het vorige week uitgelegd en het schijnt aan het aantal enzymen te liggen in je voeding (ik hoop dat ik het nu goed uitleg).

Deel Deze Pagina