Van nutrix en bambix weet ik dat het goed pakt met bv. Biobim heb ik geen ervaring mee maar wel met nutrix en bambix.
Nee nooit de bv koken hoor,want dan raak je weer alle voedingstoffen van de bv kwijt. Gewoon de afgekolfde melk opwarmen zoals je altijd doet en dat dan toevoegen aan de bambix of nutrix en goed roeren,.
Als je kookt dan gaan er idd voedingsstoffen verloren. Maar je kunt het dan nog prima geven. Bij mij werkte het anders niet met Nutrix of bambix (weet niet meer precies wat ik had). Heb het pak daarna weggegeven aan iemand die kv gaf daar bind het beter mee.
Uiteindelijk heb ik een mixje gemaakt van Bambix en Biobim. Het bond goed en ze vond het heerlijk. Ik weet dat het niet hét recept is voor doorslapen, maar ik hoop het wel (overdag slaapt ze nog geen 2 uur in totaal en ze slaapt 's avonds pas na 10en en wordt dan nog regelmatig wakker...).
Hier ook niet Ik weet niet meer hoe laat ze wakker werd, maar het was in ieder geval nog heel erg donker! Gelukkig ligt ze naast me en hoef ik er niet uit, alleen even mijn arm strekken. We blijven hoop houden!
yaje, hier hielp het ook niet hoor, maar ik denk dat die van ons ook gewoon wat aandacht van mama wil s nachts Ach na lekker drinken valt hij toch weer heel snel in slaap..
Het is ook geen garantie op doorslapen. Het ene kind zal er wel op doorslapen en het andere kind niet, ongeacht wat het kindje als voeding krijgt (bv of fv) de een is er gewoon wel aan toe en zal doorslapen en de ander zal gewoon op normaal tijdstip roepen voor de volgende voeding.
Ik gaf eerst rijstebloem en daarna bambix door de moedermelk (drie standen speen). Ik vond het geen bezwaar dat het dikker werd maar Marin kreeg wel extra voedingsstoffen binnen. Dit was ook de tip van het cb. Groetjes Senna
Mijn melk bindt wel met Nutrix, Jingles had het vorige week uitgelegd en het schijnt aan het aantal enzymen te liggen in je voeding (ik hoop dat ik het nu goed uitleg).