Pff het is dus mooi niet gratis. Er is vandaag opnieuw 11,50 van de rekening gehaald.. En we kregen een brief thuis van bevestiging van de deelname.. In die folder staat dat het gratis is en verder geen verplichtingen. Of heb ik nou verkeerd gelezen?
Niet gelezen aangezien ik het nog steeds in de papierbak heb liggen... Maar staat er niets bij die transactie? Staat vaak bij waarvoor het is, ook als er bijv. een extra trekking is. Edit: hé Appingedam, je kunt me bijna zien zwaaien.
Wat zal die man balen zeg.. Maar aan de andere kant: hij heeft wel 117.000 euro. Zou ik erg blij mee zijn haha.
Ja echt die zou zich wel even flink voor zijn hoofd hebben geslagen, haha. Maar inderdaad 117.000 is ook een mega bedrag!!!
Nee, die rotzooi verdwijnt bij ons meteen in de oud papierbak. Zowel staatsloterij en sponsorloterij etc.
Ik heb respect voor die man. Eindelijk iemand die niet zo hebberig is en meer meer meer wilt en vervolgens duizenden gaat verliezen. Hij ging voor het zekere. Voor hetzelfe geld had ie wel die miljoenen er gelijk uitgehaald en had ie dat bedrag nooit meer gekregen.
Ik snap er niks van, wij zijn al lid van de postcode loterij. Kun je dan gratis meespelen met de bingo? ik kan dat nergens vinden. Ik moet mijn rekeningnummer invoeren en dan staat er elke keer iets over dat er dan wat wordt afgeschreven maar ik had begrepen dat het gratis was. enig idee?