Ik wilde vandaag een ClearBlue met indicator doen. Weet iemand of je dat per se met ochtendurine moet doen? Er staat natuurlijk wel wat in de bijsluiter, maar ik wil het liever van ervaringsexperts weten . Ben nu ongeveer 6 dagen over tijd en heb woensdag m'n eerste positieve test gedaan.
Mooi hoor,gefeliciteerd! Ik denk alleen dat je korter zwanger bent dan 5 weken,dan zou de test zwanger 2-3 aan moeten geven.
Ja, dat vind ik ook erg vreemd! Maar omdat ik ziek was na de eisprong, kan het eigenlijk alleen maar van die keer klussen ervoor zijn. En dan moet de conceptie toch echt rond 8 december al geweest zijn... Of kan er meer dan een week zitten tussen klussen en conceptie? Ik laat hem nog even staan zo en kijk wel wat de vk zegt. Hopelijk is het geen slecht teken.
Duidelijk hoor! Gefeliciteerd. Ik denk ook dat je eisprong wellicht later was, of je maakt traag Hcg aan.
Mijn Ticker geeft ook 5 weken aan. Maar ik reken maar vanaf dat ik positieve ivulatietest had (9 december, 10 dec ei) dan kan ik iniedergeval niet tteleurgesteld worden met de echo.