Toch nog mensen die geduld wel waarderen! dank je wel. Kon niet langer wachten meer haha en aangezien ik volgens calculators 8 weken zwanger zou zijn vond ik het nu toch wel nodig om te testen omdat ik rook. Dus dat word weer stoppen!
Gefelciteerd! Idd knap dat je zolang kunt wachten maar iets begrijp ik niet goed.. Je was al enkele weken overtijd, bent bezig om zwanger te worden, had 100% het gevoel zwanger te zijn door al je klachten,maar.... je bent wel door blijven roken? Niet aanvallend bedoeld hoor maar had je dan niet al beter kunnen stoppen? Ik weet hoe lastig het kan zijn, ben nu zelf 2,5 jaar gestopt en rookte echt behoorlijk veel maar vooral in jouw situatie en met jouw voorgevoel? Had ik die sigaretten toch al eerder de deur uitgedaan. Maar nogmaals, van harte gefelciteerd en ik hoop dat je een goede zwangerschap mag hebben! (en succes met stoppen met roken )
Sow he! Wat een geduld heb jij haha! Zoals sommige andere ook al zeiden: Ik zit op 7 DPO en wil het liefst nu al testen. Maar hou me voor niet eerder dan NOD te testen. Maar wat is dat moeilijk!!!! In ieder geval van harte gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap meid!
Moraal van dit verhaal, test eerder en dan kun je ook sneller maatregelen treffen. Alles voor je kleintje toch? Zonde van dat gerook als je het eerder had kunnen weten. Wens je een fijne zwangerschap en een gezond kindje toe.
Waauuww wat supergoed dat je zolang gewacht hebt!! Ik test ook nooit eerder dan een paar dagen na NOD maar 2 weken wachten?? Dat zou ik niet kunnen! Zou het kunnen dat je zolang hebt gewacht met testen omdat je dan weer moet stoppen met roken? Niet aanvallend bedoelt hoor
Nogmaals, dat ik zolang gewacht heb met testen heb niks.met het roken te maken maar te maken met het feit dat mijn menstruatie wel langer op zich liet wachten.. en ik vind niet dat ik ook maar iemand een verantwoording verschuldigd ben. Betreft het roken, ben al gestopt hoor. Ben bij me vorige zwangerschap ook per direct gestopt en 9 maanden lang geen 1 sigaret aan geraakt met veel moeite! Dus "alles voor je kindje" hoef je.mij niet uit te leggen hoor Jabinca.
Dan verwijs ik je toch nog even op je eerste bericht waarin je meld dat je vanaf februari de klok erop gelijk kon zetten en alles in je zei dat je zwanger was.... dat zegt genoeg toch. Je bent geen verantwoording schuldig, verre van dat maar je zet zoiets op het forum waar je alle soorten antwoorden op kunt verwachten dus tja.. sorry dat ik dan ff wat te 'stellig' ben.
How how excuus is hier niet nodig. Kon inderdaad de klok erop zetten maar als je me andere onderwerpen leest kun je ook zien dat ik altijd heb liggen kl***** met me cyclus wat ik dus probeerde uit te leggen. Maar in iedergeval me gevoel klopte dit keer dus wel
Gefeliciteerd!!.. en wat dat roken betreft.. vroeger werd er ook niet na gekeken wat je wel en niet mocht.. mijn moeder heeft bij alle drie gerookt als een stoomboot en we zijn alle drie zo gezond als het maar zijn kan.. mijn schoonzus heeft ook gerookt en mn neefje is ook zo gezond als iets!.. ken er meerdere die dat deden en uitermate gezonde kinderen ter wereld hebben gebracht!.. succes met het volhouden om niet te roken en veel succes en plezier met je zwangerschap!