Bink

Discussion in 'Babynamen' started by pientje1, Aug 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Niemand vraagt of je wil reageren, dus doe dat dan niet :(.

2. pientje1

Voor een hond is het wel een leuke naam :).

3. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

Feb 17, 2013
    1,161
    0
    0
    Vind ik idd ook echt geen namen...

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Ik vind dat de naam vanzelf de betekenis van het woord kwijtraakt. Dat heb ik tenminste wel bij een kindje in de klas van m'n dochter. Bij hem is het overigens geschreven met een C er nog tussen.
    Maar oke: Ik heb er ook voor gekozen om m'n dochter Fae te noemen ;) . Dus ik val zelf ook in de categorie Bloem, Vlinder, Bikkel, Storm etc ;) . Hoewel ik dat soort 'hippie-namen' eigenlijk verschrikkelijk vind :) . Maar we hebben dus wél gekozen voor Fae :p .

Fae Leonora: Fae - afkomend van Faith (vertrouwen) -in combinatie met Leonora: "Vertrouwend op het licht" - En ja - m'n man is een efteling fan - en ik hou van sprookjesfiguren als elfjes, feeën etc :)

5. Aylen

Aylen Niet meer actief

Ik vind het wel leuk eigenlijk.

6. Bri

Bri Niet meer actief

Ik zou er niet voor kiezen, maar ik vind het wel leuk dat er veel meer verschillende namen in gebruik zijn dan vroeger.
    En ik geloof niet dat je er specifiek om gepest zult worden, je bent namelijk écht niet de enige met een aparte naam.

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik vind het een verschrikkelijke naam. Vroegere buren hadden hun zoontje ook Bink genoemd, vond het toen al niks.

8. pientje1

Ik houd helemaal niet van namen als Bikkel, Storm, Bink, Vlinder enz, maar Fae vind ik dus wel mooi en valt voor mij, als ik het zo hoor, ook niet in die catagorie.

9. Typfoud

Typfoud Fanatiek lid

Aug 3, 2013
    1,442
    0
    36
    Bink? Arm jochie.

10. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

Jul 23, 2012
    3,499
    0
    36
    Haha ja soms kom je namen tegen...

Mensje en zus haha dat doe je toch niet ;)

Share This Page