Is m'n cyclus nog van slag of ben ik zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Debbie, 29 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Ik snap er inmiddels niet veel meer van.
    Ik ben 12 maanden terug met de pil gestopt. Heb 11 maanden geen :evil: gezien. 28 Februari is :evil: eindelijk weer geweest, heb 5 dagen donker bloed verloren, zonder ook maar enige pijn. Gelukkig, dacht ik, weer een eisprong gehad. Nu had ik m'n menstruatie weer moeten hebben, maar niks dus. Ik ben misselijk, maar niet de hele tijd door en ben duizelig. Nog wat klachtjes. Wil één dezer dagen een test doen, maar weet niet of dat wat uithaald. Heeft iemand hier ervaring mee. Bedankt alvast!
     
  2. senna1979

    senna1979 Fanatiek lid

    3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hoi Debby,

    Ik denk dat je het beste een test kan doen.
    Mocht deze negatief uitvallen dan zou ik even langs de dokter gaan, ik vind het toch vreemd dat je 11 maanden op je menstruatie hebt moeten wachten.
    Hou je ons op de hoogte? Succes!!!

    Groetjes Senna
     
  3. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Ik ben al heel vaak in het ziekenhuis geweest. De arts heeft me nu naar huis gestuurd met het verhaal: je moet maar afwachten wat er gebeurt. :rolleyes: Dus ik ben bang dat ik weer heel lang kan wachten op m'n volgende menstruatie, niet weer maaaanden in onzekerheid. Ik ga eerst zaterdag maar 'ns afwachten, al geloof ik niet dat ik zwanger ben. :(
     
  4. Niet meer actief

    12 maanden geleden gestopt, en 11 maanden geen ongi gehad :confused:

    Hoe kan dat nou????????????? Ik zou een afspraak maken bij de gyn ofzo als ik jou was!
     
  5. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Hoi, Ik ben daar al heel vaak geweest, die zegt dat ik aan het ontpillen was. Ik heb 1 keer een menstruatie opwekker gehad, in het begin, maar die heeft 1 keer gewerkt, daarna niks meer. Dus testen of afwachten. Vraag me wel af, waar die menstruatie dan ineens na zoveel maanden vandaan komt, betekend dat iets, zwangerschap misschien? Ik weet het niet. Bedankt voor jullie reactie!
    Groetjes Debbie
     
  6. Niet meer actief

    Ik weet niet wat het betekent geen flauw idee, kunnen ze je niks geven ofzo iets dat je mens opwekt? Hoe oud ben je als ik vragen mag?
     
  7. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Ik ben 25. Ze hebben al middelen gegeven, maar ze willen niet meer geven. Vanaf nu moet m'n lichaam het zelf doen. Vandaar dat ik nu op zoek ben , naar verhalen uit de praktijk, net als de mijne. Ben erg benieuwd of iemand me kan helpen. Bedankt! Gr. Debbie
     
  8. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Ik zit net te kijken, op het onderwerp over de maansteen. Heel grappig eigenlijk, ik had een maansteen-armbandje liggen en heb die omgedaan nadat ik 11 maanden geen menstruatie gehad had, wat dacht je, een week later werd ik ongi. Er staat ook, dat als ie afvalt of je hem verliest, dan schijnt ie z'n werk gedaan te hebben. Hij viel vorige week mooi van m'n arm af, hoe, dat vraag ik me nog steeds af, want de sluiting zat nog dicht, de uiteinden zaten alleen niet meer vast.
     
  9. Monika

    Monika VIP lid

    12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    11 maanden is zeker niet gezond.

    Mocht het nu weer een keer zo lang duren vraag dan of je mogelijk geen PCO hebt.

    Je moet namelijk 4 x per jaar echt een ongi hebben anders is de kans op kanker heel erg groot.
     
  10. Juut

    Juut Actief lid

    13 sep 2005
    396
    0
    0
    Drechtsteden
    Misschien dat je toch echt een keer goed met de Gyn moet praten, ik wil je niet ongerust maken, echt niet, maar mijn vriendin werd ook niet ongesteld, na haar 27e. Bleek dat ze al in de overgang was geraakt!
    Ze had het dus al veel eerder en heeft zich nooit goed nalaten kijken, altijd tezeer afgewacht!

    Hoop niet dat het dat is, maar niet te afwachtend zijn met je lijf!!

    Groetjes
    Juut
     
  11. Daphne

    Daphne Fanatiek lid

    1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik hoop voor je dat je zwanger bent hoor.

    Mocht je nou niet zwanger zijn, dan zou ik toch een andere arts vragen, desnoods in een ander ziekenhuis en me niet weg laten sturen. Heb je al die tijd ook geen eisprong gehad, om de laatste keer na?
     
  12. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Ik heb m'n menstruatie gehad pas na 11 maanden, dus ook maar 1 keer m'n eisprong denk ik dan. Ik hoop ook dat ik nu gewoon zwanger ben, want dan ben ik in ieder geval gezond. Ik heb trouwens wel flinke buikpijn, wat zeker geen menstruatie pijn is. :( Bedankt allemaal tot zover! Wat is trouwens PCO?
     
  13. Niet meer actief

    Meid als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan met dit hele verhaal. Voor een gezonde meid van 24 is het heel vreemd dat een gyn zegt dat het van ontpillen komt terwijl je al 12 maanden bent gestopt met de pil. Het is jouw lichaam en als jij het niet vertrouwt gewoon er op staan dat ze je onderzoeken.

    En als ik jou was even een test doen voor de zekerheid

    hier is een omschrijving van PCO http://www.freya.nl/medisch/pco.htm
     
  14. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Gister avond had ik een soort van ongi pijn, en een klein beedje helder rood bloed. Nu niks meer. Verder heb ik veel buikpijn, van m'n darmen voornamelijk, ga ineens heel vaak het toilet, terwijl ik dat normaal heel slecht kan. Wat is dit?
     
  15. Natasja

    Natasja VIP lid

    1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Klinkt als menstruatie die op gang komt!

    groetjes
     
  16. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Waarom ga je niet gewoon naar de HA met je klachten?
     
  17. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Ik ga morgen even een test doen, als die bloeding niet verder gaat dan. De huisarts kan me niet helpen zegt hij.
    Wat kan dat bloeden en die pijn anders zijn?
     
  18. neeltje

    neeltje Fanatiek lid

    17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    ik krijg bijna altijd diaree of moet ineens veel naar het toilet als ik ongi moet worden, ik denk ook dat dit je menstruatie is hoor.
    ik zou me niet zo laten afschepen door je HH hoor!!
     
  19. mijnimeel

    mijnimeel Fanatiek lid

    10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Meid, zonder naar over te willen komen. We zijn allemaal geen artsen hier. Ik heb ook last gehad van bloedingen e.d. en dat is redelijk ernstig gebleken. Ik wil je dus dringend op je hart drukken naar een arts te haan desnoods een ander HA dan je eigen arts. Dit schiet natuurlijk niet op want wij kunnen je niet helpen en jij blijft in die onzekerheid zitten.
    Succes verder.
     
  20. Debbie

    Debbie Lid

    29 mrt 2006
    35
    0
    0
    Vanmorgen een test gedaan, die was negatief! :(
    Nu zeker weer wachten totdat m'n menstruatie komt, hoe lang dat ook mag gaan duren. Pffffff
     

Deel Deze Pagina