Hi allemaal, Ik ben nu bijna 30 weken zwanger en heb echt een ontzettend droge huid (gezicht). Ik smeer echt van alles, drink heel veel water maar niets lijkt echt te helpen Het helpt niet mee dat het winter is (nog even...). Hebben meer meiden hier last van? En vooral: Heeft iemand goede tips om hier van af te komen?? Ik herinner me dat mijn huid ook na de bevalling superuitgedroogd was.. Voor mijn zwangerschap had ik een hele 'routine' met producten van The Ordinary maar ik krijg daar nu huiduitslag van. Verder smeer ik Weleda skin food en dr Haushka rozencreme maar ook dat helpt niet echt meer. Groetjes!
calendula olie, maar dan zelf trekken dat kost je twee weken...schiet ook niet op. Die aqua creme van lancaster is zaaaalig, maar of het op kan tegen hormonen...geen idee.
Geen tips , wel herkenning dus ik lees graag mee! hier ook ineens een hele droge / gevoelige huid als het te erg wordt ga ik idd met een dikke laag vasiline maar bed maar zelfs daarmee krijg ik het niet 100% mee hersteld. Ook reageer ik ineens heftig op dagcremes en vooral makeup removers .. mijn gezicht staat letterlijk in de fik van producten waar ik nooit geen last van heb gehad
Ja dit heb ik ook. Vaseline werkte hier niet, is dikker. Uierzalf ( dus niet de crème ) smeert veel lekkerder uit! overdag gebruik ik en klein beetje vermengd met clinique
Ja dat heb ik ook. Behalve bij uierzalf en clinique Dus hou het lekker daarbij en ga geeneens meer proberen met iets anders. Ik heb zo’n mega pot van de Kruidvat, simpeler kan niet
Goede tips. Zal eens kijken bij de lokale kruidvat voor de uierzalf. Groninger olie ken ken ik niet, maar dat is denk ik vooral okk voor je lichaam? Calendula olie trekken is misschien wel een leuk projectje voor tijdens mijn verlof.