Vraagje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MariamZ, 5 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik heb 21 mei m'n ongesteld gehad! Ik heb een cyclus van 28 dagen. Is op dag 14 mijn meest vruchtbare dag. Want m'n Ovulatietesten blijven negatief.

Kan iemand me helpen hiermee! Ik heb trouwens veel waterig afscheiding gisteren slijm waar je draden mee kon trekken en Nu ben ik ook heel erg moe. We zijn nog niet echt begonnen maar doen t wel onveilig en om de dag onbewust

2. YYYYY

YYYYY Actief lid

20 mrt 2016
    129
    35
    28
    Het hoeft niet perse de 14e dag te zijn dat je het meest vruchtbaar bent, maar dit is wel het gemiddelde. Het is wel wat gek dat je helemaal geen positieve ovulatietesten hebt. Of test je alleen op dag 14?
    Wat jij beschrijft klinkt wel als vruchtbaar slijm..

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.081
    17.057
    113
    Ben je onlangs met de pil gestopt? Ik heb de eerste 2 rondes ook geen positieve ovulatietesten gehad. Duurt even voor de boel weer op gang komt.

4. Fee89

Fee89 Fanatiek lid

23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    In theorie inderdaad wel maar het kan gerust zijn dat jouw eisprong op dag 17 is en dat je tweede deel van de cyclus dan niet 14 dagen is maar 11 bvb. Dan zou het kloppen dat je testen nog negatief zijn maar dat je reeds draderig doorzichtig slijm hebt. Zou in iedereen geval het nog wat verder gezellige blijven maken thuis ;)

Heb je al op verschillende momenten van de dag proberen te testen? Hij is soms donkerder 's middag of 's avonds ipv in de ochtend. een deel van de vrouwen heeft ook een heel korte piek, dat wil zeggen dat je maar een heel korte periode hebt waarin je een positieve ovulatietest kan hebben. Als je bvb. maar 1 x per dag test rond je eisprong, kan je zo je piek en dus positieve test missen.Met 2 x per dag testen rond de verwachte eisprong kan je ervoor zorgen dat je toch de piek vindt.

Of eens ander merk proberen. Ene gaven hier veel donkerder strepen dan andere.

5. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Nee slik geen pil altijd met condoom gedaan. K heb wel veel slijm maar de testen zijn negatief raar hoor! Mss heb ik m wel gemist!
    Bedankt!

6. Teddie86

Teddie86 Niet meer actief

Ik zou nog even doortesten hoor. Uitgaande van 21 mei zit je nu op cd16 dus de piek kan nog prima komen!

7. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik heb getempt en t was elke keer 37,2 maar vanochtend ineens 36,7 is m'n eisprong al geweest dan?

8. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    als je eisprong is geweest dan gaat je tempr ongeveer een halve graden omhoog dus zou je na je eisprong op 37,7 ongeveer moeten zitten.

Ik heb ook een cyclus gehad dat mijn ei pas op dag 18 was terwijl ik normaal wel een redelijk nette cyclus van 28 dagen heb, was hij toen ineens 30/31 dagen. nog even doortesten dus :)

9. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Maar als je om de dag seks hebt dan zit je wel goed toch?

10. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    ja dat sowieso :) zaad kan 3 tot 6 dagen goed blijven in de baarmoeder

11. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Hahah ok gelukkig maar dan blijf ik dat gewoon doen! Want heb vandaag weer getest absoluut negatief had ik ze maar nooit gekocht! Het maakt me zo onzeker

12. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ik las ook net dat je temp kan zakken voor je eisprong komt. Iemand daarmee ervaring?

13. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    kan hoor, maar vaak minimaal een 0,1/0,2 graden, heb ik wel altijd namelijk.
    Meestal springt mijn ei die dag of de dag erna

14. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Ok, ik denk dat m'n eisprong ook nog komt. Want m'n temp zakte Ovulatietesten nog steeds negatief vreemd

15. MariamZ

MariamZ Niet meer actief

Voel me wel trouwens Chagie en een soort opgejaagd gevoel dat krijg k altijd voor m'n menstruatie dus denk dat ik gwn ga menstrueren helaas. Gelukkig is dit nog maar de eerste ronde

Deel Deze Pagina