Wie mist het programma '' een huis vol'' nog meer? vond het zo'n geweldig programma ben ook benieuwd of het 13e kind van de familie baumgard er inmiddels is hoop echt dat er een seizoen 2 komt voor degene die het niet kennen; Een huis vol | Nederland 1
Ik vond het een leuk programma, maar ik mis het niet echt.. Maar ik zou het wel leuk vinden als we binnenkort weer even te zien krijgen hoe het met ze gaat..
Vond het ook een mooi programma! Echt bijzonder! Ben ook erg benieuwd of het 13e kindje er inmiddels is!
Ja ik mis dit programma heel erg! Vond het zo leuk dat ik alles zelfs 2 keer heb gekeken haha. Ik hoop echt dat er een vervolg komt.
Oh dat vond ik ook zo een leuk programma! Hoop dat er een 2e serie van komt, die zal ik zeker weer gaan volgen! (Ik volg nu ook The Duger(Duggar) Family, elke dag om half 7. Gezin van 17 kids, en inmiddels zijn er weer wat kindjes bijgekomen, zelfs een kleinkind. Misschien een leuke tip!http://www.zwangerschapspagina.nl/films-televisie-nieuws/356241-leven-17-kinderen.html)
een huis vol, pagina 57 - Entertainment - Viva.nl (ik hoop dat ik mag linken naar een ander forum trouwens.) Op de laatste pagina staat een berichtje onder de naam 'fam deijs'. Dat is de vader van het gezin en die schreef/schrijft mee op dat topic. Hij zegt dat ze bezig zijn met nieuwe opnames.
Ik kende het helemaal niet, maar zal komen doordat het op Nederland 1 werd uitgezonden. Ik begin altijd met zappen op rtl4 (ja dom eigenlijk besef ik me nu ) Misschien ga ik op internet wel aflevering gemist kijken, en wie weet, komt dan de volgende lading afleveringen alweer op tv.
7 februari: SAMANTHA BAUMGARD ‏ @SAMBIE71 Mijn zoontje is geboren (7 februari) SAMANTHA BAUMGARD ‏ @SAMBIE71 Dank je wel voor de felicitaties, het is een gezonde mooie knul.
Ooh wat leuk!! Kan iemand niet op twitter vragen over een eventueel 2e seizoen? @tavsan: ik hoop het zo
Huh Met kerst zei Samantha baumgard nét zwanger te zijn van nr13, en in februari is nr 13 geboren Las op het Viva forum dat ze Kerstmis hadden gefaked en dat het dis geen kerst was toen ze filmden bij de 2 gezinnen met kerstboom en cadeautjes en al
@daantje..ik was ook ff de kluts kwijt toen ik t vond, maar kon er toch niks anders van maken Via hyves het andere gezin gevonden en die schreven bezig te zijn met opnames voor vervolg..momentje, zoek t er nog even bij...
Familie Deijs-Een huis vol Hele weekend tv opnames included Q-DAY,wordt iets heel leuks en aparts en reactie op iemand anders: Familie Deijs-Een huis vol Hallo Miranda,leuk dat je ons dit berichtje stuurt en we vinden het heel erg leuk dat je fan van ons bent,bij deze zouden we het ook wel leuk vinden dat je eens langs kunt komen,alleen is het zo dat we het op dit moment heel erg druk hebben met de opnames voor de vervolgserie van een huis vol en ons gezin dat we nu al tijd tekort komen,dus op een later tijdstip gaan we je zeker een dagje uitnodigen. mvg Marcel,ingridt en alle kids .
Ik las op de hyves van fam Deijs een krabbel van iemand waar oa in staat gefeliciteerd met jullie 13e kindje... Neem aan dat de krabbelaarster de 2 families door elkaar heeft gehaald of is er bij de Deijsjes ook een 13e kind ?!? Idd serieuze berichten over een vervolg!