Binnen 2 weken ongesteld?

Discussie in 'Anticonceptie' gestart door ch28, 23 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ch28

    ch28 Actief lid

    23 sep 2008
    494
    0
    0
    Omdat ik op het forum wel veel kon vinden over het lang duren voor je weer ongesteld wordt na het stoppen met de pil maar niks over als het heel snel komt, toch maar ff een nieuw onderwerp om te vragen of iemand dit ook ooit heeft gehad.

    Ik ben namelijk op 4-9 gestopt met de pil, ik kreeg netjes 8-9 mijn ontrekkingsbloeding die maar 3 dagen duurde. Nu kreeg ik afgelopen zaterdag (dag 12) wat last van mijn borsten en buik, het leek een beetje op ongesteldheidsbuikpijn. Zondag werd dat nog wat erger dus ik dacht dat ik mijn eisprong wel zou hebben, dat zou mooi op tijd zijn. Nu vloei ik sinds gisteren eind van de middag (dag 15). Het begon met heel donker bloed en nu lijkt het wel of ik al ongesteld ben. Het is vrij helder en wordt steeds meer en het lijkt wel of er "stukjes" in zitten. Is dit voor iemand herkenbaar?
    Ik heb 12 jaar de pil geslikt en ben nu toch wat ongerust.

    Groetjes Chantal
     
  2. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Het kan ook ontpillen zijn. Ik zou het even aankijken. Sommige meiden hebben soms wel eens langer dan een halfjaar last van onregelmatige menstruatie nadat ze gestopt zijn met de pil.
    Als het te vaak gebeurd dat je meer ongesteld ben dan niet, zou ik even langs de dokter gaan
     
  3. ch28

    ch28 Actief lid

    23 sep 2008
    494
    0
    0
    Bedankt voor je reactie!

    het heeft zich gelukkig inmiddels vanzelf opgelost. Heb sinds vanochtend niet meer gevloeit dus was achteraf toch niet ongesteld gelukkig. Zal wel een soort "opruiming" van mijn lijf icm (hopelijk) een eisprong zijn geweest denk ik. Blijf wel gespannen borsten houden enzo maar dat zal idd wel van het ontpillen zijn.

    groetjes chantal
     
  4. mimi1981

    mimi1981 Fanatiek lid

    10 okt 2007
    3.285
    0
    0
    Ja je weet het nooit he. Gewoon afwachten. Ik hoop ook dat het een eisprong was ;)
     

Deel Deze Pagina