Nutrilon 3

Discussion in 'Flesvoeding' started by prrrsam, Jun 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. prrrsam

prrrsam Bekend lid

Jan 1, 2009
    987
    1
    18
    Klopt het dat het poeder heel slecht oplost? Hoe lang ik ook schud, er blijven (doorzichtige) korreltjes inzitten die niet willen oplossen. Waardoor de speen verstopt en ik een niet zo blij kind heb :).

Het lag niet aan het pak, ik heb al een nieuw pak gekocht; zelfde probleem!

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

Apr 10, 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik gebruik deze ook ( nog hihi) en ik roer met een vork en heb dit probleem niet.

Groetjes Kim

3. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    er zit iets door idd wat die korreltjes maakt.
    Ik gaf altijd een 2 speen met de fles maar moet nu echt een 3 pakken anders past het er niet door.
    Ligt niet aan je pak of aan jou

4. Zoon

Zoon Actief lid

Jan 14, 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Hier hetzelfde opgemerkt, maar niet dusdanig dat het de speen verstopt. Ons mannetje is een goede krachtige drinker. Heeft flessen altijd vlot leeg, maar is dan ook wel tevreden. Net vandaag over gegaan op nummertje 3 en had de fles ook wel vlot leeg, maat net even tikkeltje langzamer dan met nummertje 2 in de fles. Nummertje 2 schuimde wel veel meer, blij dat we daar van af zijn. Lost dus prima op en de melk is dus oppie toppie met "korreltjes" ;)

5. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik gebruik nog steeds nr2 terwijl mijn dochter 11 maand is zou dat zo erg zijn om de nr2 te blijven gebruiken

6. Zoon

Zoon Actief lid

Jan 14, 2010
    241
    0
    0
    @ home

Slecht is het niet

Alleen nutrilon heeft er onderzoek naar gedaan en bevonden dat kindjes vanaf ongeveer 10 maanden veelal een behoefte krijgen aan meer of minder van bepaalde voedingsstoffen. Ze gaan daarbij er ook van uit dat als kindjes ouder worden hun voedingsstoffen meer en meer uit vast voedsel gaan halen. De melk is aangepast op de behoefte van de kindjes.
    Persoonlijk denk ik dat die onderzoeken niet voor niets zijn gedaan en melk niet voor niets op die manier word aangepast en geproduceerd.

7. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

Nov 26, 2008
    1,871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn

ok dankje ik wist dit echt niet en het cb ben er gister geweest die heeft er ook niets van gezegt dus als nr2 op is ga ik nr3 gebruiken dankje voor de tip

8. Zoon

Zoon Actief lid

Jan 14, 2010
    241
    0
    0
    @ home
    www.nutrilon.nl

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Klopt inderdaad dat nummer 2 meer schuimt of ik schud te hard hahaha.
    Met de nummer 3 voeding kreeg ik moppers dat ze kramp in haar kaken kreeg met die 2 speen.

10. Zoon

Zoon Actief lid

Jan 14, 2010
    241
    0
    0
    @ home
    Stond je kindje op , deed haar ene armpje in de zij en met de andere maakte ze een strenge wijsvinger om vervolgens te zeggen "dat mag je niet meer doen!" ????

:D Wa ha ha ha ha. Ge-Wel-Dig Hilarisch hoe ik dat voor mij zie als jij dat zo zegt! :D

Share This Page