Negatief toch?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Naatje87, Sep 24, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Naatje87

Naatje87 Niet meer actief

Hoi meiden!

Ik weet dat er nog niet echt duidelijkheid is zo, maar ik moet gewoon ergens mijn verhaal kwijt.

Ik ben mama van 2 kinderen. Mijn dochter is 2,5 en mijn zoontje 9 maanden. We willen graag nog een kindje, en hebben besloten daar rond de zomer weer over na te gaan denken. Nu in ieder geval nog niet.

Maar... De laatste dagen zaten we wat te grappen. Ik heb namelijk opeens een onrustige huid, last van mijn darmen, een opgeblazen gevoel in mijn buik. Manlief riep steeds voor de lol: misschien ben je zwanger.

Een week of 2 geleden leek daar de oorzaak duidelijk te worden. Ik had wat roze bij afvegen. Ik werd dus gewoon ongesteld voor het eerst sinds de bevalling.
    Maar dit zette niet door.. Niet heel raar want ik geef borstvoeding.

Vandaag kreeg ik het een beetje benauwd. Ik had de hele ochtend een pijn die me deed denken aan bandenpijn. Dus besloot ik toch een testje te doen om mezelf niet gek te maken.

Ik heb de kruidvat 2v5 gedaan en ik weet dat daar weleens tuurstreepjes op te zien zijn. Maar bij mijn vorige testpogingen bleven ze altijd gewoon negatief.

Na 5 minuten leek hij wit. Maar na een minuut of 10 toch een streepje...

Ik weet dat dit nog niks zegt, maar ik had gehoopt op duidelijkheid en die is er nu niet. En eigenlijk kan het ook gewoon niet, want we hebben altijd voorzorgsmaatregelen genomen.

Ik test morgenochtend gewoon nog eens en je zult zien dat hij dan negatief is, maar ik wilde het toch even delen, want ik combinatie met al die tekenen maakt het me toch zenuwachtig.

Attached Files:

2. Johanna1986

Johanna1986 Niet meer actief

Ik vind hem aardig positief. Morgen of overmorgen nog eentje doen?

3. Lill

Lill VIP lid

Aug 24, 2008
    10,236
    6,903
    113
    Female
    Ik vind dit best een duidelijke streep eigenlijk..

4. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,112
    17,122
    113
    Ik vind deze ook te duidelijk om een indroger te zijn. Lijkt mij gewoon positief!
    Zou morgenochtend nog eentje doen en die binnen de 5min aflezen :)

5. Naatje87

Uhm dit waren niet de reacties die ik had verwacht :(

Het is toch onmogelijk? Niet ongesteld geweest, fulltime borstvoeding en condooms gebruikt..

6. jadie

jadie Bekend lid

Aug 18, 2016
    767
    209
    43
    volgens mij is dit inderdaad positief zou maandag weer eens testen

7. anoniempje101

anoniempje101 Bekend lid

Jun 20, 2015
    735
    2
    0
    NULL
    NULL
    De test zou op een eisprong kunnen reageren? Heb ik wel een paar keer gehad maar eerlijk.. Die streepjes waren toch een stuk lichter. Even twee dagen wachten en dan een nieuwe test eraan wagen!

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,986
    15,611
    113
    Nabij Utrecht
    Over 2 dagen nogmaals testen.
    Hij kan op lh reageren helaas.

9. Sado

Sado VIP lid

May 16, 2016
    19,112
    17,122
    113
    Borstvoeding is helaas niet 100% beschermend tegen een zwangerschap. Maar de combinatie niet ongesteld + condooms lijkt mij inderdaad dat een zwangerschap onmogelijk zou zijn....

Een indroger zou zeker kunnen, ik vind 'm alleen zo duidelijk oor een indroger! Ik zou morgen/overmorgen nogmaals testen, dan heb je in elk geval duidelijkheid.

10. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    je weet nooit wanneer je eisprong is. hier volledige bv gegeven en had binnen paar weken weer een cyclus... dus dat zegt niets... en condooms, tja er is een reden waarom ik ze niet gebruik ;) vind ze zo onbetrouwbaar als maar kan.

ik vind hem iig te duidelijk voor een indroger...

11. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Ik vind de test echt wel positief!

12. Naatje87

Hier zijn de meningen nogal over verdeeld, of je een positieve zwangerschapstest krijgt door een hoog lh.

En een kindje is hartstikke welkom, maar ik weet nog niet of ik nu echt een gat in de lucht zou springen mocht het inderdaad nu al zo zijn.

Ik ga er vooralsnog vanuit dat het vals positief is, en ik ga morgen nog een keer testen.

13. onzewonders

onzewonders Fanatiek lid

Aug 15, 2011
    4,055
    4
    38
    Spannend!!

14. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Heb je rondom dat rozeverlies (beschermde) sex gehad twee weken geleden? Dat rozeverlies kan heel goed een ovulatiebloeding zijn geweest namelijk!

15. Naatje87

Ja volgens mij wel, in ieder geval vlak ervoor.

16. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ik zou gewoon nog een keer testen, dan weet je genoeg :) weet niet of je nog een testje hebt liggen? anders maandag ff naar de kruidvat

17. Naatje87

Het waren er twee dus heb er nog eentje over. Ik doe hem morgen sowieso, bij mijn vorige twee zwangerschappen had ik na eerst een tuurstreep de dag erna meteen een duidelijkere streep. Dus dat zou dan genoeg zeggen. En mocht er niks verschijnen dan doe ik, als de kwaaltjes blijven, over een week gewoon nog een testje. Ik ben benieuwd (en hoop dat ik een beetje kan slapen vannacht...)

18. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    ken het, hier al een hele tijd tuurstrepen gehad, heb er ook al flink van wakker gelegen... hopelijk maandag hier ook echt zekerheid

19. Naatje87

Ow bij jou ook spannend dus. Ik ga voor je duimen!

20. Beckje

Beckje VIP lid

Jul 12, 2010
    8,652
    4
    36
    zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik zou reageren hier, als ik toch opeens een streep zou zien (al ga ik er eigenlijk niet van uit, maar toch, even helemaal duidelijkheid voor mezelf is wel fijn)

Share This Page