Dat je zo'n droeftoeter überhaupt nog je vriend noemt en een relatie mee wilt hebben. Ja, hij is officieel de vader van je kind, maar iemand die zo over zijn kind denkt (teleurgesteld zijn dat het gezond is), is er wat mij betreft een van het walgelijke soort. Echt, wat een volkomen idioot. Wel fijn voor jou dat alles op het eerste gezicht goed lijkt.
Wat een fijn bericht zeg! Heb de hele dag steeds gekeken haha. Jammer dat je vriend zo reageerde. Hopelijk draait hij nog bij! Nu hopen op nog een keer goed nieuws
Oh dat is fijn om te horen, hopelijk is de rest van de uitslagen ook zo!! En ja ergens wist je natuurlijk al dat hij er zo over dacht. Leuk blijft het natuurlijk niet! Maar goed misschien ooit en anders maar niet toch? Wat fijn dat je haar ook al ziet bewegen, wat een gezelligheid vind ik dat. Ik gun je echt nu een rustiger vaarwater hoor want van zoiets moois en kleins moet je ook echt even genieten! Ga je het nu ook de rest vertellen? Of was dit al gebeurd?
Ik had gevraagd in je andere topic hoe het ging maar lees het nu. Fijn dat voorlopig alles goed is, proficiat! Hopelijk komt het tussen jou en je vriend ook allemaal goed. Veel succes en geluk!
Ik volg dit topic al een tijdje en vraag me echt af hoe het nu met MyNemesis gaat? Ergens durf ik het ook bijna niet te vragen. Hopelijk is alles goed en kan je nu eindelijk gaan genieten van je zwangerschap.
Zo te zien in een ander topic gaat het goed met haar en de baby Maar ik ben ook wel benieuwd hoe het nu gaat. Hoe is panin spe er nu onder nu de magische 24 weken grens is overschreden? Wat vinden je kids ervan dat ze een zusje krijgen? Of weten ze het nog niet allemaal? Wel een klein beetje proberen te genieten van je zwangerschap he
Sorry voor de radiostilte! Ja, alle uitslagen zijn binnen en alles is goed. Ik ga alleen werkelijk door een hel nu... Kan het niet opbrengen om het uit te typen zelfs. Ik ben gebroken... De strijd, het koude het harteloze... Teveel verdriet.
Oh dat vind ik echt klote om te horen En als je het van je af wil schrijven gewoon doen he! Soms lucht dat toch een beetje op. heb je wel mensen in je omgeving die wel positief zijn en waar je fijn mee kan praten? Hou je taai!!
Wat fijn om te horen dat alle uitslagen goed waren. En wat verdrietig om te lezen dat je er zo doorheen zit! Neem aan dat je vriend het je erg kwalijk neemt en misschien zelfs mensen in je omgeving. Ik hoop dat te midden van dit alles je jezelf niet verliest en ik hoop dat je kleine meid je kracht geeft om door te gaan! Ik vind je erg dapper en je mag echt trots zijn op jezelf! Sterkte!
Heb nog een hartslag, volgens mij betekent dat dat ik nog leef... Helaas is het daar ook wel mee gezegd. Sorry dames ik kan het echt niet opbrengen om uitgebreid uit te wijden, iedere keer als ik denk dat het echt niet erger kan worden wordt t toch weer erger... Ik ben gebroken.
Jeetje dat klinkt echt niet goed. Het is ook allemaal niet niks. Beetje stomme vraag misschien maar als je je zo slecht voelt kan het misschien zijn dat je last hebt van een prenatale depressie? Al die hormonen en gedachtes kunnen gekke dingen met je doen waar je zelf misschien niet eens echt invloed op hebt. Eerst ben je zwanger al zo ver dan is het misschien niet goed met je dochtertje. Met alle angsten en schuldgevoelens die je vervolgens hebt omdat je niet wist dat je zwanger was. Het vraagt nog al wat van jezelf. Geen idee of je al eens bij de HA bent geweest of een psycholoog anders zou ik dat echt proberen. Heel veel sterkte en een dikke digi knuffel.
Ik herken het grootste stuk van je situatie helemaal, met als verschil dat ik er wel bij 4 weken achter kwam dat ik zwanger ben en hij zelf geen kinderen heeft. Voor veel mensen niet te begrijpen, maar je houdt van die man. Ook al is hij nu een gefrustreerde, bange, egoïstische nare zak. Voor je wist van jullie meisje, werkte jullie situatie waarschijnlijk prima voor jullie beide. Hier tenminste wel... Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt om de toekomst positief tegemoet te gaan. Ik weet zeker dat je een krachtige, sterke vrouw bent. Liefs