Als dat komt door die droeftoeter die zich meent jouw vriend te noemen, hoop ik toch dat je hem inmiddels hebt gedumpt. Is het niet voor jezelf, dan hoop ik voor je kleine meisje.
Ik zal morgen eens proberen een update te plaatsen... Gaat niet goed. Zou het het liefst helemaal van me af schrijven "to get it off my chest" maar om juridische redenen kan ik dat niet doen... Zal dus even naar woorden moeten zoeken en dat kost nogal veel energie. Die ik niet heb... MamaIII dank je wel voor je krabbeltje ook, lief.
Fijn dat alle uitslagen goed zijn, maar wat rot om te lezen dat het zo slecht met je gaat Van je afschrijven kan opluchten Ik hoop dat je je gauw wat beter gaat voelen.
Wat naar dat je je zo rot voelt. Hopelijk kan je ergens een plek vinden om je hart te luchten. Knuffel
Hartverscheurende topic.. Hoop ontzettend dat je kracht vind om dit alles een plek te geven. Je lijkt me een sterke vrouw die ongewild in een rotn situatie terecht is gekomen en daar het beste van wil maken ongeacht de buitenwereld of "je vriend". Ben heel benieuwd hoe het nu met je gaat. Maar kan me voorstellen dat als je door een hel gaat dat je toch een beetje rust moet pakken. Hopelijk zien we nog een update van je. Voor nu, heel veel sterkte en klinkt raar maar ik blijf aan je denken en hoop voor je dat met de tijd alle ellende toch een beetje oplost.
Ben een meelezer maar wil nu toch eventjes reageren. Het is en blijft het een heftige situatie zeg pffff Wel heel fijn dat de uitslagen goed zijn! Heel veel sterkte!! Want zo te lezen gaat het niet goed met je. Heftig! Hopelijk kan je bij iemand je hart luchten?
Ik kom via een omweggetje bij jouw topic terecht. De tranen rollen over mijn wangen bij het lezen van jouw innerlijke wanhoop... Ik ga geen lang verhaal houden, alle mooie positieve en nuttige dingen zijn gezegd, daar wil ik me alleen bij aansluiten. Ik begrijp jouw twijfel wel, zelfs bij 19 weken. Het is zo makkelijk te veroordelen, totdat je in een schijnbaar uitzichtloze situatie zit en je door 1 keuze hele levens overhoop kunt halen. Ik vind het juist heel onzelfzuchtig van je daar zoveel rekening mee te willen houden. Dat siert je vind ik. En dat staat los van mijn gevoelens over een abortus bij 19wk, want ik kan daar (gelukkig) niet over oordelen. Ik ben blij te lezen dat het kindje gezond is, maar heel verdrietig dat je in zo'n afschuwelijke situatie zit nu. ik wil je alleen echt alle kracht, wijsheid en liefde wensen en ik hoop op een prachtig mooie afloop voor jou en je gezinnetje. Heel, heel, heel erg veel sterkte.
Lieve MyNemesis. Wilde alleen ff zeggen dat ik je een topper vind. Heb je verhaal een beetje gevolgd. Hoop dat je de kracht vind om jezelf hier door heen te slaan. Laat je even weten hoe het met je gaat? Desnoods via een pb aan één van ons hier als je niet vrijuit kunt 'schrijven'.
Meis, ik hoop zo dat je je ondanks alles nog steeds staande weet te houden en dat je ondanks alles, ook lieve mensen om je heen hebt die er voor je zijn... Ik besef me dat een forum ook maar een virtueel gebeuren is, maar weet dat er hier mensen oprecht met je meeleven en aan je denken. Sterkte en veel liefs
Ik haal nog adem dames ook al is het daar wel mee gezegd... Maar dank jullie wel dat jullie zo begaan zijn, vind ik echt lief!!
Ohw meis toch... . Ik gun je zo ontzettend een beetje rust nu, hoop dat je die ondanks alles snel mag vinden. Xxx
Dat was ik! 30 weken zwanger terwijl mijn zoontje nog 1 moest worden, ook door het spiraaltje heen. Ik geloof dat bepaalde dingen in je leven moeten gebeuren en ik kwam er pas na 30 (DERTIG!!!) weken achter, 7 weken later was mijn dochtertje geboren.. Ik doe nog steeds alles alleen en zou het niet anders gedaan willen hebben.. PS. Hoe gaat het nu met je? Gezien ik je verhaal enigzins herken, en je graag je ei kwijt wil, mag je altijd een PB sturen! Je bent een topper, vergeet dat niet!! Je moet heel sterk in je schoenen staan om voor je kinderen, nieuwe kindje en jezelf te kiezen, maar dat kán jij! Keep your head up girl!
ik ga ervanuit dat jou "Friend" een getrouwde man is en met dus nog een eigen gezin, wat had je eigenlijk verwacht dat hij samen met jou gezellig papa en mama gaat spelen, waarom denken minnaressen altijd dat ze de man "uiteindelijk" wel voor zich kunnen winnen, ik heb respect voor jou om hoe je er nu mee om gaat en ben ervan overtuigd dat jullie dochter alles zal krijgen wat ze verdient van jou, hij ach hij is een slappe zak dat was hij namelijk al toen hij iets met jou begon, een echte man zou namelijk niet een vriendinnetje erbij zoeken, die zou aan zijn relatie werken of hem netjes beeindigen, verwacht van hem niets want jij bent ook nooit genoeg geweest, niet genoeg voor hem om zijn relatie te beeindigen, niet genoeg voor hem om zijn kind te mogen dragen ( de andere vrouw tenslotte wel) jij was een speeltje voor hem en dat is hem nu afgenomen en het klinkt hard maar het is wel zo, en wie weet was hij ook wel jou speeltje, hoezo moet jij je druk maken om zijn gezin terwijl hijzelf dat nooit gedaan heeft? als hij daadwerkelijk om zijn kind om zijn gezin had gegeven wat deed hij dan met jou mensergerjenieten ik wens jullie veel succes samen en hoop dat hij ooit eens bijdraait zou voor een klein meisje niet fijn zijn te weten hoe ze ter wereld is gekomen en hoe onwelkom ze eigenlijk was en dat papa een heel eigen gezin heeft waar zij geen deel vanuit mag maken sterkte kan je zeker wel gebruiken met alle respect verder voor jou en hoe je het nu oppakt want dat vind ik wel top
Och lieve meid toch, Wat een stress. Volgens mij heb jij een paar dagen ontspanning nodig..Als je van je af wil schrijven mag je ten alle tijden pben.. Praat van je af oke? al is het met iemand van zp of in je omgeving maar blijf praten meid.. En vertel je verloskundige/gynacoloog er ook van die kunnen je helpen.. Hele dikke knuffel!!
Kop op meid! Je hebt het tot nu toe zo goed gedaan. Je bent niet heilig nee maar je komt juist menselijk over met alle ups en downs. En zoals jij ermee omgaat; RESPECT! Jij leert je andere kinderen zoveel wijsheid door jezelf hier zo op deze manier doorheen te slaan. Het is nu een moeilijke tijd, en die zal voorlopig ook niet voorbij zijn maar er komt een betere tijd!!! Hou vol en blijf praten! Jij kan (later) jezelf met trots in de ogen blijven kijken! verdoe je niet met nutteloze energie verspilling. Dat is het niet waard. Focus op wat belangrijk is. Zoek je rustmomenten tussen al het hectische en ontspan op een manier die werkt voor jou(wellicht mindfulness een idee?) en je krijgt vanzelf je visie weer terug en kan daarop focussen. Sterkte!
Meis het is heel moeilijk maar je kan dit! Vraag hulp en steun en begeleiding. Sorry dat ik het zeg maar je vergeeft het jezelf nooit als je dit kindje dood maakt. Want dat is het. houd vol en houd moed. Veel sterkte