Hallo dames Heb hier niet meer gereageerd, eerlijk gezegd puur omdat ik heb geprobeerd de negativiteit buiten te sluiten. Want dat is toch wel de overheersende toon in dit onderwerp... Ga ik het dus ook niet (meer) over hebben, is een kwestie van afwachten. Vorige week, 11/12/2014, is een prachtig meisje geboren op 36+2 weken. GiacaƩ Nemesis Gudde. Ze was 2540 gram en ongeveer 45 centimeter. Ze is prachtig en doet het geweldig, inmiddels alweer boven geboortegewicht ondanks dat ze randprematuur was en ze is heerlijk wakker alert en tevreden. Ik zit kilometers hoog op een knalroze wolk en geen levende ziel die me daar voorlopig vanaf weet te trappen!
Meid van harte gefeliciteerd!! Wat een knapperd!! Geniet en blijf even lekker op je roze wolk zitten!!
Gefeliciteerd meid, met je meid! Gelijk heb je om al het negatieve achter je te laten. Dat lijkt me trouwens niet zo moeilijk met een prachtige dochter. Geniet van al je kids en al het mooie wat nog op jou pad zal komen.
Ik heb in dit topic alleen maar meegelezen.... Maar wil je toch hartelijk feliciteren met een wolk van een dochter wat een pracht meisje om te zien. Op deze manier kan je de feestdagen toch niet mooier beginnen lijkt mij!! Mooi om te horen dat je zo geniet en op je roze wolk zit vooral blijven doen