Binnen 6 mnd zwanger

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door floorfilla, 25 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. floorfilla

floorfilla Actief lid

27 feb 2007
    154
    0
    0
    Hallo dames.

Ik vroeg mij af wie er allemaal binnen 6 mnd zwanger was vanaf moment dat je relatie had.. en zijn jullie nog bij elkaar en hoelang.

Ik heb zelf relatie van bijna 7 jaar gehad toen ik binnen 4 mnd al zwanger bleek te zijn samen voor gegaan maar kwam snel achter dat een narcist was...Nu is relatie 3 jaar gelukkig voor bij.
    Nu nieuwe relatie, mijn ex had al relatie met zijn huidige vriendin voor dat we uit elkaar gingen maar zal dit nooit opbiechten.

2. Khaleesi

Khaleesi Actief lid

26 nov 2012
    295
    0
    0
    Ik was 6 maanden in mijn relatie toen we ontdekten dat ik zwanger was. We hadden sowieso verhuisplannen voor eind dit jaar, en dit gaan we dus gewoon doorzetten. We gaan er volledig voor (na een moeilijke periode van twijfels weliswaar) en ik hoop echt dat het ons lukt. Het is geen ideale start, zo alles zo snel, maar ik geloof wel dat àls we echt samenhoren, we ook samen zullen blijven.
    Het is een grote stap in het duister maar wat kan je anders doen, heel je leven op dezelfde plek blijven stilstaan?
    De liefde en communicatie is er allesinds, ik hoop op een mooie toekomst met ons gezinnetje <3

3. mutskuh

mutskuh Fanatiek lid

10 dec 2014
    2.394
    1.173
    113
    Hier 7 maanden na begin relatie zwanger. En nu 5 jaar later nog steeds dolgelukkig!

Deel Deze Pagina